Orjanp Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Ønsker kritikk på design og koding. http://narjo.net/site01 http://narjo.net/site01/style.css Fungerer fargevalget. Er ikke helt sikker på hva jeg skal ha i header og footer. Sansynligvis kun tekst. Bredden er satt fast til 1000px. Er det litt i meste laget? Ørjan... Endret 18. april 2007 av Orjanp Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg likte ikke helt fargevalget, med det grønne i fokus. Menyen blir kanskje litt for lik bakgrunnen. En midtstilt side hadde også vært finere. Prøv også å øke linjeavstanden (line-height). Men ellers var det ikke dårlig Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Kode messig: Fin og ren kode, Bra! Design messig: Start på nytt, endre farger, siden ligner på bestemors tapet.. stygg å missfarget! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Takk for tilbakemeldingene. Har gjort noen små endringer. Ble litt dallat kanskje. Ble iallefall bedre med mørkere meny. Ørjan... Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hm, likte ikke den gul-grønne bakgrunnen eller hvilken farge det er. Ble litt knall når det er skrift oppå. Synes egentlig at brødteksten var litt i største laget. Kult at menyen var litt oppå innholdsbiten og litt utenfor Ser omtrent ikke at det står "This is the header." der headeren er..? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Nå har jeg endret fargene. Ble det noe bedre? Ørjan... Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ja, egentlig. Synes i hvert fall jeg Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nå ble det bedre, men jeg er litt skeptisk til at alle linkene i menyen skal være adskilte. Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Slik ser siden ut hos meg (Opera 9.10) Det er noen elementer som gjentar seg selv... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Jeg hadde glemt å laste opp siste versjon av .css fila. Nå skulle det være i orden. Endringer som er gjort. Header og footer er 10px bredere på hver side enn innhold og meny. Menyen er satt tettere. Mellomrommet er redusert fra 5px til 3px. Bredden på menyen er redusert fra 170px til 160px. Kunne kanskje enda vært redusert med 5px. Brødteksten er redusert til 16px. Ørjan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå