heanriik Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) har valgt å kjøpe deler fra komplett. har tenkt å bygge selv .. ser dette oppsettet bra ut : http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...88-8A792DCEFD57 si i fra hvis det er noe jeg må bytte .. har ikke så god peiling på data men jeg vet at den prosessoren jeg har valgt er den nyeste : D NB ! jeg vet at vista er nytt,men jeg vil ha xp:) mvh heanriik takk for svar Endret 18. april 2007 av heanriik Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 ser egentlig ikke bra ut nei først av allt er den cpu 500,- billigere hos amentio link skjermkortet du har valgt er veldig bra men det kommer ikke på lager før 1 juni. er dessuten bedre valg der ute til ca samme pris. er nok veldig varm den cpu, så tror at et intel system ville vært et bedre valg. et lite forslag: Intel Core 2 Duo E6600 yter likt med 6000+ Asus P5B ramen du har valgt er fin strømforsyning med 12 cm vifte istedet for 2 8cm GeForce 8800 GTS 320 MB kabinettet ser fint ut, men også det kjører 2 8cm vifter, personelig ville jeg gådd for et med 1 stk 12 cm vifte. intell kutter priser på mandag så lurt og vente til da. Lenke til kommentar
heanriik Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) men jeg vil ha amd også vil jeg ha et 512 mb skjermkort... og det hovedkorte du har valgt er alt for billig... Endret 18. april 2007 av heanriik Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) men jeg vil ha amd også vil jeg ha et 512 mb skjermkort... og det hovedkorte du har valgt er alt for billig... 8411886[/snapback] Og grunnen til det er? Hvis du spør så setter de sikkert gjerne opp prisen på hovedkortet også.. Du sier jo selv at du ikke kan så mye om pc, så hadde jeg vært deg hadde jeg hørt på det de andre her har å si Ville ihvertfall gått for C2D. Endret 18. april 2007 av L4ss3 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 men jeg vil ha amd også vil jeg ha et 512 mb skjermkort... og det hovedkorte du har valgt er alt for billig... 8411886[/snapback] nei vi kan ikke ha noe av billige hk.... ta og kjør det skjermkortet i google og les noen tester så ser du at det er et meget bra skjermkort. men har du monsterskjerm er det kanskje greit med mere minne. samme utgaven kommer også med 640 mb minne Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 tror du bør høre på rådene her... uanz vil ikke 512MB være gjeldende før opp på over 1600*1200, det er også slik at intels cpu'er gir bedre spillytelse og klokkevennlighet enn noe annet på markedet Lenke til kommentar
heanriik Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 tror du bør høre på rådene her... uanz vil ikke 512MB være gjeldende før opp på over 1600*1200, det er også slik at intels cpu'er gir bedre spillytelse og klokkevennlighet enn noe annet på markedet 8412144[/snapback] koffer har du sjøl en amd da ? Lenke til kommentar
Markus123 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 AMD VAR kongen når det var snakk om enkelkjerne. Ved et såpass høyt budsjett som du har, er C2D det beste valget. Lenke til kommentar
heanriik Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 AMD VAR kongen når det var snakk om enkelkjerne. Ved et såpass høyt budsjett som du har, er C2D det beste valget. 8424127[/snapback] okei...men eg trur eg sats på amd.:=) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
ptta Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Unnskyld at jeg spør, men hvorfor poster du her når du er så bestemt på hva du skal ha, selv om det ikke er det beste for pengene? Hvis du er inntressert i å høre kan jeg godt komme med et forslag fra komplett for ca 10000. Dette oppsett tenker jeg selv på å kjøpe og orket ikke å forandre noe, så mus, headsett ol. kan du bare overse og velge ditt eget, men basisen i oppsettet som cpu, skjermkort ol. er det jeg mener gir mest for pengene. Nå kommer du sikkert til å si at hovedkortet er alt for billig, men dette hovedkortet yter godt på tross av prisen. http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...28-167450FF3A9D]komplett[/url] NB: Dette oppsettet er satt opp for bruk på oppløsning 1280*1024, jeg har heller ikke planer om å klokke så mye, skal du klokke noe særlig kan dyrere minnebrikker lønne seg. NB2: Kabinett kan du også bytte ut når det er mest smak og behag. Jeg valgte chiftec dragon fordi jeg har litt forkjærlighet for det. NB3: Hvis noen har noen ankepunkter på dette oppsettet blir jeg glad hvis dere kommer med dem Endret 26. april 2007 av ptta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå