MrLee Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Ett eller annen om kjendiser som "møtes" på facebook, jeg leste ikke så nøye utenom å se forsida på vei inn på gardemoen i dag Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Av alle personer å henge ut velger du en som har startet et nettsamfunn som brukes av 19 millioner mennesker over hele verden? Ja, litt av en idiot den karen altså. Ved å legge ut en tråd fullstendig blottet for morsomheter i en kategori som heter humor, er det nok mange som vil si at du har gjort deg minst like fortjent til den nevnte betegnelsen som ham. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 vil tror at han kan selge for en mye høyere pris i dag . men om han tjener penger , tja det virker jo som det meste på internnett tjener penger utav ingen ting . Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Såvidt jeg vet så satser de på et overskudd på $ 100 mill for 2007. Kan ikke si at det skal være så ille. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Det har jo blitt markant mer reklame på sidene den siste tiden, før var det nesten ingenting i forhold til nå. Så der tjenes det nok inn noen kroner. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 jeg ser nå strengt tatt ikke noe reklame da .... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 jeg ser nå strengt tatt ikke noe reklame da .... 8449247[/snapback] Da er du blind. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå