Poor Leno Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hvor lang tid tar det å registrere å goskjenne og alt det der? Jeg skrev abb. i går formiddag, og har kke hørt noe enda... Kjedelig å vente da gitt! Lenke til kommentar
roht Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 For meg tok det to månader (Tinga rett før nyttårsafta, fekk det i slutten av februar) Men det var nok litt kluss med kven som eigde abbonementet mitt at det tok så langt tid. Eg er iallefall godt fornøyd med Onecall utover det Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Oi... Det var litt lenger tid enn forventet Har jo bare tre kroner igjen på Telenor-kortet mitt! Velvel, får være gjerrig de to neste månedene! Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Oi... Det var litt lenger tid enn forventet Har jo bare tre kroner igjen på Telenor-kortet mitt! Velvel, får være gjerrig de to neste månedene! 8419181[/snapback] Så lenge du er oppført som eier av kontantkortet ditt så kan du regne med å bli portert til One Call innen 14 dager. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=171995 5000(!) skiftet til OneCall i går. Tydelig at folk har fått med seg dette "tilbudet". Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg reklamerer for det i MSN-nicket mitt! Har ihvertfall rekruttert et par stykker! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Bra, er jo egentlig helt genialt abonnement! Får håpe de får flere kunder så sjansen øker for at onecall får kapasitet til å lansere enda flere slike tilbud med tiden. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 bestilte faktura på meg selv i går. Det er billigere enn Mytalk og siden minimunsdebitering er borte, så kan det bli bil telefonen min uten noe problem. dessuten er pris per mb vesentlig lavere enn netcom sitt Lenke til kommentar
rubbish Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg sendte en mail til Kundeservice i går kveld med noen spørsmål, fikk svar for noen timer siden med god og konkret forklaring på spørsmålene mine.. Etter den kundemassen dem har hatt de siste dagene og sikkert mer trykk på kundeservicen til dem også, synes jeg dette var veldig bra support. (Har hatt endel kontakt med dem tidligere også, da har jeg også fått svar ganske så raskt) Jeg mener det som kunde at kundeservice og kundebehandling er ganske viktig, og det mener jeg Onecall gjør veldig bra. Var noen spørsmål om hvor lang tid det tar, fikk ordrebekreftelse idag som sier dette: Levering av SIM-kort vil skje ca. 2 uker etter bestilling dersom du har bestilt nytt nummer. Har du bestilt nummeroverføring vil du motta det nye SIM-kortet innen 3 uker. I denne forsendelsen vil du også få eksagt tidspunkt for nummeroverføring. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Der var det gjort! Måtte bare bestille. Det her er et knall tilbud Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Vil det ikke i bunn og grunn gagne seg å ha et ekstra kort fra One Call i tillegg til det du bruker vanligvis? Ring de 88 minuttene fra One Call først, deretter gå til din nåværende operatør med lavere ringepris og bruk den. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Vil det ikke i bunn og grunn gagne seg å ha et ekstra kort fra One Call i tillegg til det du bruker vanligvis? Ring de 88 minuttene fra One Call først, deretter gå til din nåværende operatør med lavere ringepris og bruk den. 8424233[/snapback] Om man gidder å ha flere nummer så? Bytte simkort\mobil ofte. Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Om man gidder å ha flere nummer så? Bytte simkort\mobil ofte. 8424290[/snapback] Det eksisterer tilbehør som gjør det mulig å bruke to simkort i samme telefonen, hvor switchingen gjøres med en liten knapp. Så det er ikke noe mer stress enn vanlig, dog du får et nummer til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Har gjort akkurat som unwill, gått over til OneCall.Ligger under grensa med 88min ringe tid og 78mld så dette kan bli billig framover. Men lurer også på om det er mulig å sjekke forbruket, enten online eller enda bedre via telefonen... 8418417[/snapback] Du kan sjekke alt på "mine sider" -> "samtalespesifikasjon" og "ufakturert". Der er en liste over hvem du har ringt/sendt sms til, hvor lenge, pris og når. Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) . Endret 2. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
MikkelRæv Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Har hatt Onecall noen månder nå.... ligger på ca 1000 i månden blir fort dyrt når du bruker over gratis minuttene spes nå som minutt prisen har steget 8418929[/snapback] Mener det er litt på kanten.. Må jo ringe usansynlig mye i forhold til en standard bruker for å komme opp i det beløpet. ser nesten ut som du bruker mobilen i jobb sammenheng og da lønner det seg med bedriftsabo. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Har hatt Onecall noen månder nå.... ligger på ca 1000 i månden blir fort dyrt når du bruker over gratis minuttene spes nå som minutt prisen har steget 8418929[/snapback] Minuttprisene har da aldri steget ! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg lurer på en ting... Hvis man rent hypotetisk sett kjøper en tjeneste til rundt 30 kroner... f.eks. en ringetine-tjeneste.. Vil man da få en regning fra OneCall på 30 kroner? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hvis du holder deg innenfor disse gratis minuttene og bestiller en ringetone til 30kr så vil du få en regning fra de på 30 ja. hvis jeg forstod spm riktig.. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Tror nok det var riktig ja! Takk for svar. (Nå kommer jeg nok aldri til å kjøpe en slik tjenste, men hadde lyst til å vite det allikevel) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg