jebinio Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 hei, jeg lurere på hvor store MICRO SD (1MB, 2 MB eller større) kort du kan sette i HTC TyTN PDA Phone, Quad-Band, WLan 3G, 2 MP Kamera, Windows Mobile 5? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Din post passer nok best under Forum > Mobil og PDA > PDA-er og andre dingser.. Men for å gi deg et svar: MicroSD-kort kommer neppe i 1MB og 2MB størrelser i dag men TyTN takler dagens største MicroSD men telefonen blir tregere jo større brikke (og mengde data) som befinner seg på minnekortet. Lenke til kommentar
jebinio Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Din post passer nok best under Forum > Mobil og PDA > PDA-er og andre dingser.. Men for å gi deg et svar: MicroSD-kort kommer neppe i 1MB og 2MB størrelser i dag men TyTN takler dagens største MicroSD men telefonen blir tregere jo større brikke (og mengde data) som befinner seg på minnekortet. 8411772[/snapback] jo, du får kjøpt opp til 4 MB Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Problemt er nok at det er snakk om GB og ikke MB... Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) lykke til med å få tak i 4MB MicroSD kort jebinio... hvis vi snakker 4GB så tror jeg det blir litt lettere... [edit]Dr3as var lit raskere i svingen der ^_^ Endret 18. april 2007 av fatalicus Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Minnekortslot'ene på PDAer i dagens marked støtter max 2Gb (Kan hende det er driver som begrenser dette). Over 2Gb kan i mange tilfeller medføre en PDA som oppfører seg "koko" - et tips for å bruke større minnekort er å partisjonere det i f.eks 4 x 1Gb. Ligger oppskrift på xda-developers.com - noen teorier angående PDAer som er "Koko" og bruker større minnekort er bruk av såkalt Multilayer vs Singlelayer teknologi for lagring. Singlelayer er det minnekort slot'ene støtter. Windows Mobile 6 har jeg mistanke om skal støtte 6-8Gb et.hvert som SD formatene kommer med det hei, jeg lurere på hvor store MICRO SD (1MB, 2 MB eller større) kort du kan sette i HTC TyTN PDA Phone, Quad-Band, WLan 3G, 2 MP Kamera, Windows Mobile 5? 8411628[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå