Joachim_F Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Haha, da må du ha kjørt ufattelig elendig. Jeg kjører som et svin, og likevel får jeg en fin gul stjerne i margen. Faktisk bare fått ikke bestått en eneste gang. Lenke til kommentar
danibwoi Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) LOL te heile greia Tæsta da i kanskje.....1 time...lol sei e bærre...fy faen ka da stinka E faktisk værre enn "18 wheeler - Across America" rofl Endret 22. april 2007 av danibwoi Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Haha, testet demoen jeg også, i håp om å få levd ut litt saditiske tendenser, men den gang ei. Går jo omtrent ikke an å ta bussen over en 10 cm forhøyning i landskapet. For et kjedelig "spill". Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ok jeg besto ikke fortsatt ikke veldig gøy Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 rett og slett kjedelig Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det virker ut fra denne tråden som om jeg kan holde meg langt unna Bus Driver, og fortsette å spille 18 WHeels of Steel: Convoy litt til. Synd at det ble såpass dårlig når så mange hadde ventet på et slikt spill. Lenke til kommentar
Caroline94 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Godt mulig det bare er jeg som er dum Men nå har jeg lasta ned demoen og startet spillet osv, men når jeg skal ut å kjøre er det bare svart. Ser to røde lys og det er når jeg bremser. Vennligst svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg