Mattlakk Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hei, alle har hatt tider når de var yngre, og nå da de finner et band og digger dem og alle sangene! Alle husker vel den tiden da Blink182 og Sum41 var så kult og alle sangene var "bra" Jeg syns fortsatt disse bandene er fete, men har hørt litt for mye, og gått litt lei! Kan noen komme med Forslag på andre band som man har hatt minner med, så jeg kanskje oppdager noe nytt å begynne å høre på Helst band som ikke er så kjempe kjente så alle har hørt sangene uansett slik som: greenday, Metallica, Good Charlotte, Guns'n roses, Iron Maiden. Osv osv! Er litt mer punkrock/soft metal/rock type Lenke til kommentar
Porty Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 www.purevolume.com er en bra side for å finne ny og veldig bra musikk Du burde finne noe som faller i smak der vil jeg tro For øvrig har band som Angels and Airwaves, Relient K, Snow Patrol, Fall out boy og panic! at the disco veldig god musikk Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Har hørt Ava og Fall out boy, men skal sjekke de andre ;D Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 The 69 Eyes er et band jeg liker, og som jeg tror vil fenge flere. Sjekk ut plata Devils fra 2004 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Prøv litt fra Muse og/eller Counting Crows Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hallo For å unngå at forumet oversvømmes av anbefalingstråder av denne typen, bes det om at sånne forespørsler tas i f.eks Anbefalingstråden, Musikkafeen eller en av de mange sjangertrådene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg