Jakoozie Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Drit bra film. Veldig fine animasjoner til å være bare en person som har lagd det, og koreografien var kjempe kul.. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hva var det som var så utrolig bra med den filmen?Synes det bare var et evig rot uten mål og mening 8418215[/snapback] Er jo bare en film en har laget, og den burde ikke tas seriøst. Det hadde vært skikelig bad hvsi det hadde vært to menn på slutten av den filmen. Ang det at andre skriver at MC kan være en kvinne, jeg er rimelig sikker på at det var Coratana som refererte til MC som him = han enten var det i HALO eller i HALO2. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Master Chief er den høyst rangerte spartanen. Hans grad er: Master Chief. Hans navn er John, så Master Chief er nok mann, men en spartan er ikke nødvendigvis det. Om noen har spilt spillet så merker dere kanskje replikker som "I never thought they'd send a spartan", altså, det er flere. Det er flere, dog de fleste har strøket med iløpet av krigen =/ Endret 19. april 2007 av Ghaundan Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Master Chief er den høyst rangerte spartanen. Hans grad er: Master Chief. Hans navn er John, så Master Chief er nok mann, men en spartan er ikke nødvendigvis det. Om noen har spilt spillet så merker dere kanskje replikker som "I never thought they'd send a spartan", altså, det er flere. Det er flere, dog de fleste har strøket med iløpet av krigen =/ 8419568[/snapback] Kanskje Master Chief gjemmer litt av navnet, kanskje "han" sier "han" heter John, men egentlig er det Johanna som er "hans" egentlig navn, og dermed er "han" en hun og ikke Master Chief men Master Chick. Og da blir plutselig filmen mer realistisk. Woho Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Internet: WHYYYYYY did you make Master chief a girl!?!?!? Master chief’s not a girl?!?!?! WHAT TEH HELL IS WRONG WITH YOU YOU FAG?!?!?! Me: In the Halo story according to the books there were actually 32 Spartan soldiers, including women. If you look closely you can actually see the number 458 on the "Master Chick's" suit. 458 being the number of the Spartan that made a Cameo in the Dead or Alive series. Not much thinking went into it further than that though. Plus hot lesbians are awesome. Så som dere ser så er det ikke meningen at denne Spartanen er Master Chief (dette sitatet er hentet fra faq'en til videoen). Synes ellers at videoen var godt håndverk og likte den ganske godt selv. Blir litt vel nerdepr0n dog med to babes osv. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Den første som noensinne brukte nettopp Master Chief sin Mjolnir-drakt var faktisk en jente Lenke til kommentar
grrcarl Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Det er spartan 458. Nicole fra DOA. Det står 458 på drakten i filmen visst, og han som laget filmen forklarer det også Jævla fet animasjon/koreografi forresten. edit: Leste ikke kommentaren to hakk over Endret 19. april 2007 av websheriff Lenke til kommentar
Lir Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Eg likte dansen Og filmen var jo jævla bra laga! Skulle ønske eg kunne lage sånt og Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Denne var jo skammbra , fikk gåsehud siden jeg hørte kjente lyder fra blant mine toppfilmer Rå slåssing, sier bare en ting drittfett film azz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå