Trumlek Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hei, tenkte jeg skulle begynne på lappen igjen, hadde alt utenom teori prøven igjen i desember 2005, men så måtte jeg inn det det forbaska militære Så lurer bare på om jeg må gjøre alt om igjen, hørte det var noen nye regler. Må jeg gjøre noe spesielt før jeg kan ta teori prøven nå ? skal ta denne først før jeg begynner på resten. -Trumlek Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Er det ikke sånn at du følger reglene for det året du begynner? Du må ihvertfall ikke ta alt omigjen, men kanskje du må ha et par ting ekstra Lenke til kommentar
citronen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nei, det er bare å ta teoriprøven. Uansett hva! Teoriprøven er gyldig i 5 år, dersom du skulle bli innkalt igjen! www.teoritentamen.no Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 De nye reglene kom 1. januar 2005, så hvis ikke du begynte å ta førerkort før det er det har du fulgt de nye reglene. Hvis du fulgte de gamle tror jeg du må ta en del praksis på nytt, siden fristen for å kjøre opp under de gamle regelene har gått ut for lenge siden. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hei, tenkte jeg skulle begynne på lappen igjen, hadde alt utenom teori prøven igjen i desember 2005, men så måtte jeg inn det det forbaska militære Så lurer bare på om jeg må gjøre alt om igjen, hørte det var noen nye regler. Må jeg gjøre noe spesielt før jeg kan ta teori prøven nå ? skal ta denne først før jeg begynner på resten. -Trumlek 8411045[/snapback] Du droppet teorieksamen og oppkjøring pga militæret? Tok hele lappen i militæret. Har aldri hatt så mye dødtid i hele mitt liv. Lenke til kommentar
Trumlek Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Hei, tenkte jeg skulle begynne på lappen igjen, hadde alt utenom teori prøven igjen i desember 2005, men så måtte jeg inn det det forbaska militære Så lurer bare på om jeg må gjøre alt om igjen, hørte det var noen nye regler. Må jeg gjøre noe spesielt før jeg kan ta teori prøven nå ? skal ta denne først før jeg begynner på resten. -Trumlek 8411045[/snapback] Du droppet teorieksamen og oppkjøring pga militæret? Tok hele lappen i militæret. Har aldri hatt så mye dødtid i hele mitt liv. 8414163[/snapback] Nei jeg droppet ikke akkurt det Strøyk på teorien i i midten av desember, hadde jeg klart å tatt den før nyttår så hadde jeg ikke hatt mulighet å ta oppkjøring pga det var rundt 1-2måneder før jeg kunne ta oppkjøring pga de nye reglene reiste i forsvar uke1 i januar. De hadde slutta me Førerkort kurse der jeg var, så var ingen mulighet for meg å ta det der oppe -Trumlek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå