abene Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Microsoft har lansert en spesialversjon av Windows Media Player som viser videoer i Firefox-vinduer. Les mer Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 øøøø er dette egentlig en nyhet. jeg har kunne spille av ting med wmp så lenge jeg har hatt firefox instalert ivertfall... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hm.. Jeg fikk problemer med VG tv eller dagbladet i firefox her om dagen. Kanskje dette løser det. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 at en 1.002 update blir slått opp så stort over hele nettet syns jeg er rart. Tror alle at MS hater Firefox eller? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 at en 1.002 update blir slått opp så stort over hele nettet syns jeg er rart. Tror alle at MS hater Firefox eller? 8411095[/snapback] Hvorfor skulle ikke MS det? Når så du sist f.eks Intel hjelpe AMD frivillig? Det er ikke akkurat så vanlig å hjelpe en konkurrent. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nei, men dette er blir slått opp alt for stort. Det er en helt vanlig liten "hotfix"-type greie. Det er da ikke så forbanna rart at MS oppdaterer sine produkter er der vel? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Noen som vet hvordan jeg kan få sett DRM-beskyttet materialle som TV2-webtv sender, i FireFox. Det virker kun i IE Lenke til kommentar
Dr_Fr_Einstein Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Hvorfor skulle ikke MS det? Når så du sist f.eks Intel hjelpe AMD frivillig? Det er ikke akkurat så vanlig å hjelpe en konkurrent. 8411144[/snapback] Enig, det hadde jo vært enkelt å fremme bruken av IE ved at avspilling ikke var mulig i FF. WMP kan f.eks. ikke spille av låter fra iTunes (uten DRM), før du legger inn en plug-in, og den finner du ikke på MS sin sider for WMP plugins. Endret 18. april 2007 av Dr_Fr_Einstein Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nei, men dette er blir slått opp alt for stort. Det er en helt vanlig liten "hotfix"-type greie. Det er da ikke så forbanna rart at MS oppdaterer sine produkter er der vel? 8411164[/snapback] Jo, jeg vil si det. Ikke fordi det er MS, men fordi det er uvanlig å hjelpe konkurrerende produkter. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 finnes noen dll-filer på nettet som du bytter med noen som ligger i FF allerede. funker fint for meg. søk x-mplayer2 firefox i google så finner dere vel noe... Lenke til kommentar
phuma Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nei, men dette er blir slått opp alt for stort. Det er en helt vanlig liten "hotfix"-type greie. Det er da ikke så forbanna rart at MS oppdaterer sine produkter er der vel? 8411164[/snapback] Jo, jeg vil si det. Ikke fordi det er MS, men fordi det er uvanlig å hjelpe konkurrerende produkter. 8411958[/snapback] Det ligger nok noe bak, god PR vettu. I følge DN skal MS nå "(...) knuse Evil Empire-stempelet" DN TV Lenke til kommentar
G Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 øøøø er dette egentlig en nyhet. jeg har kunne spille av ting med wmp så lenge jeg har hatt firefox instalert ivertfall... 8411055[/snapback] Sikkert en stor nyhet for de som vil lage reklamesnutter basert på WMP-formatet. Tror ikke jeg gidder å installere vedlegget for å miste kontrollen med når og hvor ting avspilles. Spesiellt dersom det lar seg gjøre for reklame-makerne å lage reklame på den måten. Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) .............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Merkelig at alle andre enn Microsoft klarer å lage en extension i det format Firefox faktisk bruker... Det er en PLUGIN, ikke en extension. Stooor forskjell. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 finnes det WMP 11 for Mac? :O Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 finnes det WMP 11 for Mac? :O 8414433[/snapback] Tror nok ikke at de har kommet til v 11 på mac enda. Er ikke samme versjonsnummer for PC og macutgavene hvis jeg ikke tar feil. Nyeste Msn (nå live mess. på winboxer seff) f.eks er ikke versjon 8.1 på mac. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg synes at videoer over nett bør gå vekk fra WMP og over til noe litt mer åpent og lettilgjengelig, som Flash. Er det ikke det Gamer.no sitt nye system er basert på? Eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Lenge siden sist jeg så noen som streamet med Windos Media. Den eneste siden jeg besøker som fortsatt bruker Windows Media er GameTrailers. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ja WMP har kunne blitt brukt i Firefox lenge. Jeg har brukt det uten å legge inn noe spesielt. Om Microsoft gjør noe for å forbedre dette så ser jeg på det som positivt. Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Lenge siden sist jeg så noen som streamet med Windos Media. Den eneste siden jeg besøker som fortsatt bruker Windows Media er GameTrailers. 8414937[/snapback] NRK bruker WM. Soapbox også (duh!) (edit: fra doh til duh) Endret 18. april 2007 av Zerd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå