Gå til innhold

Burnout 5 utvikles med hovudfokus på PS3


Mala

Anbefalte innlegg

Med hovudfokus på PS3 som utviklingsplatform ser det jo ut til at Criterion har gjort noe riktig i og med at porting fra PS3 til 360 skal vere ein letter proses ifølge td. Factor 5. Spillet vil også gjøre bruk av SIXAXIS.

 

Kilde

 

EDIT: Endret emnetittel litt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med hovudfokus på PS3 som utviklingsplatform ser det jo ut til at Criterion har gjort noe riktig i og med at porting fra PS3 til 360 skal vere ein letter proses ifølge td. Factor 5. Spillet vil også gjøre bruk av SIXAXIS.

 

Kilde

8410974[/snapback]

Det kan nok tenkes at det er lurt. Håper bare at vi ikke må vente for lenge på 360-versjonen.

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
Who cares ...

Enda et spill som lider av oppfølgergalskap.

8411855[/snapback]

Nå er Burnout 5 en helt ny utgave av Burnout. Criterion ønsker å redefinere serien med å prøve noe nytt. Ingen vits å unngå tittelen bare fordi et står 5 i tittelen. Burnout er en veldig bra serie, personlig syns jeg Burnout 3 er den beste i serien.

 

At det utvikles hovedsaklig for PS3 tror jeg kan være en bra ting. Det er lettere for utviklerene å porte det til 360 etterpå, for 360 er lettere å utvikle for. Tror ikke det blir så stor forskjell. Kanskje vil fysikken bli bedre på PS3 grunnet SPU-ene.

Lenke til kommentar

Det er ikke det at burnout er et dårlig spill, men de klarer ikke å selge meg 6 (Med dominator) oppdateringer på 6 år til fullpris. Nesten alt EA tar i går betydelig ned i kvalitet.

 

Samme gjelder:

Need for speed, Fifa og alle andre sport spill.

 

Nok OT.

 

Ikke rart at de har hovedfokus på ps3 det er jo det første spillet i serien til ps3. Om det er bra eller ikke kan vi diskutere i september når vi har testet spillet.

 

Litt mer OT:

EA er avføring!

Endret av mbiof
Lenke til kommentar
Håper 5'ern blir på linje med 3'ern, for den var rimelig snop.

Har ikke selv prøvd 4'ern, er den like god som 3'ern?

8420876[/snapback]

 

Er Burnout Revenge 4'ern? Henger ikke helt med i nummergivningine i spillserien :whistle: I så fall synes jeg spillet er veldig bra. Akkurat slik et over-the-top arkade bilspill skal være.

Lenke til kommentar
Håper 5'ern blir på linje med 3'ern, for den var rimelig snop.

Har ikke selv prøvd 4'ern, er den like god som 3'ern?

8420876[/snapback]

 

Er Burnout Revenge 4'ern? Henger ikke helt med i nummergivningine i spillserien :whistle: I så fall synes jeg spillet er veldig bra. Akkurat slik et over-the-top arkade bilspill skal være.

8421286[/snapback]

 

Revenge er 4'ern ja, leker med tanken på å kjøpe det billig til X360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...