Gå til innhold

Spillverket.no: Hvorfor har Gamer.no's servere vært så trege?

Anbefalte innlegg

Hei.

Vanligvis, når jeg laster ned demoer osv fra gamer.no så laster jeg ned 700kb/s.

Men nå i den siste måneden har det ikke vært mer enn 20kb/s, og av og til har det stoppet helt opp.

Har det vært stor pågang hos dere i det siste, eller er det noe galt med serverne??

Har prøvd forskjellige ting, bla. tømt internettcachen.

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går det tregt via FTP eller BitTorrent? Jeg har ikke hørt om, eller selv opplevd lignende nedlastingsproblemer den siste måneden. Verken via FTP eller BitTorrent.

Men jeg kan jo informere om at vi valgte å begrense nedlastingshastigheten over FTP til 100 KB/s per bruker, etter at vi innførte BitTorrent. Dette for å ha litt kontroll over båndbreddeutgiftene våre, og samtidig lede folk over på BitTorrent - som uansett er den raskeste måten å laste ned på.

Maksgrensen økes til 200 KB/s i dag. Så for din del vil det være best å benytte seg av BitTorrent. Det er veldig enkelt å bruke :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Det går tregt med både nettleseren (ftp) og µtorrent :( ca 10kbs raskere med µtorrent, men det er SKJELDENT jeg laster ned noe raskere enn 30kb/s..  :ermm:

8415101[/snapback]

Konfigurert portene dine? Jeg makser linja vår helt ut når jeg laster ned via torrent jeg. :)

Lenke til kommentar
Det går tregt med både nettleseren (ftp) og µtorrent :( ca 10kbs raskere med µtorrent, men det er SKJELDENT jeg laster ned noe raskere enn 30kb/s..  :ermm:

8415101[/snapback]

Konfigurert portene dine? Jeg makser linja vår helt ut når jeg laster ned via torrent jeg. :)

8415731[/snapback]

Joda, de er konfiguerte de, mener jeg ivertfall :ermm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...