nabbskall Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hei. Vanligvis, når jeg laster ned demoer osv fra gamer.no så laster jeg ned 700kb/s. Men nå i den siste måneden har det ikke vært mer enn 20kb/s, og av og til har det stoppet helt opp. Har det vært stor pågang hos dere i det siste, eller er det noe galt med serverne?? Har prøvd forskjellige ting, bla. tømt internettcachen. Takker for svar Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Går det tregt via FTP eller BitTorrent? Jeg har ikke hørt om, eller selv opplevd lignende nedlastingsproblemer den siste måneden. Verken via FTP eller BitTorrent. Men jeg kan jo informere om at vi valgte å begrense nedlastingshastigheten over FTP til 100 KB/s per bruker, etter at vi innførte BitTorrent. Dette for å ha litt kontroll over båndbreddeutgiftene våre, og samtidig lede folk over på BitTorrent - som uansett er den raskeste måten å laste ned på. Maksgrensen økes til 200 KB/s i dag. Så for din del vil det være best å benytte seg av BitTorrent. Det er veldig enkelt å bruke :-) Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Det går tregt med både nettleseren (ftp) og µtorrent ca 10kbs raskere med µtorrent, men det er SKJELDENT jeg laster ned noe raskere enn 30kb/s.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det går tregt med både nettleseren (ftp) og µtorrent ca 10kbs raskere med µtorrent, men det er SKJELDENT jeg laster ned noe raskere enn 30kb/s.. 8415101[/snapback] Konfigurert portene dine? Jeg makser linja vår helt ut når jeg laster ned via torrent jeg. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Det går tregt med både nettleseren (ftp) og µtorrent ca 10kbs raskere med µtorrent, men det er SKJELDENT jeg laster ned noe raskere enn 30kb/s.. 8415101[/snapback] Konfigurert portene dine? Jeg makser linja vår helt ut når jeg laster ned via torrent jeg. 8415731[/snapback] Joda, de er konfiguerte de, mener jeg ivertfall Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg hadde dette problemet, men fant ut at brannmuren min blokka porten til uTorrent, selvom jeg hadde åpna den i routeren. Nå makser jeg linja mi da jeg laster ned fra Gamer.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå