Patience Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Nå er det nok surfing. Jeg må nesten ty til de som har bedre peiling på bærbare enn hva jeg selv har. Jeg prøver å finne den beste bærbare med god byggekvalitet og greit skjermkort (i den grad det lar seg gjøre i dette prissjiktet). Jeg trenger lenker mine venner Vis meg ! Pat. Lenke til kommentar
Rasjonell Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nå er det nok surfing. Jeg må nesten ty til de som har bedre peiling på bærbare enn hva jeg selv har. Jeg prøver å finne den beste bærbare med god byggekvalitet og greit skjermkort (i den grad det lar seg gjøre i dette prissjiktet). Jeg trenger lenker mine venner Vis meg ! Pat. 8410720[/snapback] Denne pc`en har veldig bra specs til den prisen. Solide saker vil jeg tro. Jeg har fått inntrykk av at Toshiba lager slitesterke pc`er ut i fra erfaringene med laptoppene til mine venner. Ulempen er vel eventuelt mobilitet og batterikapasitet, men jeg regner med at du er av den mer spilende typen fremfor den mobile ettersom du presiserer dette med best mulig skjermkort. Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jepp, er enig, det er det beste kjøpet til under 7500. Om du kan strekke deg 1500 til er denne et mye bedre kjøp http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=46501. Mye større HD, mye bedre prosessor og en del bedre grafikkort (256 MB dedikert, ikke 128 MB som på den rimeligere). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå