*Tronaldo* Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Hei. Som overskriften antyder lurer jeg på om hvordan jeg kan måle den faktiske hastigheten på linja (Ja - jeg vet om speedometeret på itavisen.no, men tenkte å finne noe i tillegg til dette). Jeg har bestilt (og nesten fått) Delta fra NGT. Har hørt at man kan gjøre noe med telnet og adsl-modemet; stemmer dette? eller er jeg på tur? Forslag mottas med takk. Tronaldo Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 hva er vitsen med å gjøre det på en vanskeligere måte når itavisen's test er en rimelig nøyaktig måte å sjekke på? Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Last ned DU Meter fra http://www.dumeter.com Gratis 30 dager, anbefales på det varmeste! Jeg har selv brukt dette prg i årevis, og klarer meg ikke uten! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Quote: Den 2002-12-20 10:17, skrev *Tronaldo*:Hei.Som overskriften antyder lurer jeg på om hvordan jeg kan måle den faktiske hastigheten på linja (Ja - jeg vet om speedometeret på itavisen.no, men tenkte å finne noe i tillegg til dette). Jeg har bestilt (og nesten fått) Delta fra NGT. Har hørt at man kan gjøre noe med telnet og adsl-modemet; stemmer dette? eller er jeg på tur? http://www.iis.se/tptest/ Krever win eller mac da du kjører et spesielt testprogram på boksen. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 Noe av essensen i et forum er jo at folk, stort sett, får ytre sine meninger uavkortet. Men hele poenget faller jo i fisk hvis alle _hele_tiden_ skal diskutere om, dersom, hvis og hvorfor - istedet for å bare svare på et enkelt spørsmål! Jeg sa jo at jeg visste om itavisen sin metode, men at jeg i TILLEGG lurte på om det fantes en annen metode! Når du er i butikken og skal kjøpe brød - tar jeg tak i deg og sier: "Hei du! Stopp en halv; hvorfor tar du grovbrød når kneipbrødet står rett foran deg?" Nei - jeg gjør ikke det. Det burde heller ikke du. Tronaldo Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 Takk skal dere ha, dere som kom med forslag! Skal lastes ned sporenstreks! :smile: Tronaldo Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Jeg syns itavisen.no sin hastighets måler er presis nok :wink: Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Dumeter er et bra program.. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 dumeter suxx0r5! fikk beskjed om at jeg lå over 3MB ned og 500kb opp jeg.. og det er WAY off det jeg har egentlig.. Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 dumeter suxx0r5! fikk beskjed om at jeg lå over 3MB ned og 500kb opp jeg.. og det er WAY off det jeg har egentlig.. Og tanken har aldri streifet deg at det er ditt eget oppsett i "Monitor devices" som "suger" og ikke programmet som sådann? *sukk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå