Silvia_S12 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 er det noen som kunne fortalt meg hvordan man ordner støtte for mp3? jeg kjører Ubuntu 6.06 Dapper Drake gjerne også noen andre filformater som wma, mpg, mpeg osv men hovedsaklig mp3 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hvorfor ikke oppdatere til 6.10? (eller 7.04 som kommer om et par dager?) Ihvertfall, kan anbefale deg å installere automatix. Der kan du velge å installere masse morsomt, bl.a. støtte for mp3 og diverse videocodec'er Lenke til kommentar
Silvia_S12 Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 er det integrert støtte for mp3 i den nyere versjonen? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Nei, men versjon 7.04 skal f.eks starte pakkebehandleren og merke av hvilke hvilke filer du trenger for å spille av musikken/filmen. Lenke til kommentar
Silvia_S12 Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 hmm... er veldig ny på linux jeg så jeg vet ikke... får teste 7.04 da når den kommer... når er det forresten? skulle være den 18 men det blir ikke noe av har jeg skjønt... noen som vet mer? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) www.ubuntu.com Alle nyheter om Ubuntu kommer først fram der. EDIT: Akkurat nå står det at 7.04 lanseres i morgen... ( ) Endret 17. april 2007 av -XaHc- Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Dumt å bare hjelpe trådstarter med det han lurer på også da, i alle fall noe så enkelt som multimedia support. Dapper fungerer perfekt på min laptop, så jeg kommer ikke til å bytte der, men kanskje arbeidspc får 7.04. Silvia: se på http://ubuntuguide.org/wiki/Ubuntu_dapper#...ltimedia_Codecs og ellers http://www.ubuntuguide.org for andre ting du trenger. OBS: For å instalere er det flere ting du må gjøre, følg alle punktene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå