Snurreleif Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Da ble visst Wintersuns' album "Time" utsatt til neste år. http://www.metalstorm.ee/events/news_comme...hp?news_id=4649 Personlig gleder jeg meg sinnsykt til denne plata, håper at den blir noenlunde som debut plata . Alt info står vel egentlig på linken (OBS! OBS! Engelsk). Endret 4. september 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Jeg er dønn-fan av Wintersun, men jeg må si at jeg har blitt litt lei av å høre på de samme 8 sangene som var på albumet "Wintersun" fra 2004. Da jeg hørte at "Time" var utsatt til 2007 ble jeg egentlig litt lei meg fordi dette var et album jeg hadde gledet med til. Nå som det er utsatt til 2008, vet jeg ikke helt hva jeg skal si. Blir ikke dette nye albumet "knakende bra" så er Wintersun i fare for å gå under, og det vil vi jo ikke skal skje! Endret 18. april 2007 av Wollan Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Vel, vokalisten/gitaristen er kjent for å ikke skuffe, for håpe at han ikke har planer å forandre på det. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Føler for å bumpe denne tråden for å se om det er noen fans her enda... Kunne lagd en ny tråd, men kunne jo like godt bumpe denne. Jeg blir aldri lei av de 8 sangene. Det er den beste musikken jeg har hørt. Men uansett, jeg klarer ikke å vente på de nye albumet stort lenger... ---------------------------------------------- Wintersun - Time Tracklist: 1. "Intro" - ~4:00 2. "Sons of Winter and Stars" - ~14:00 3. "Land of Snow and Sorrow" - ~8:00 4. "Time" - ~10:00 5. "The Way of the Fire" - ~10:00 6. "One with the Shadows" - ~6:00 7. "Storm" - ~13:00 8. "Silver Leaves" - ~10:00 9. "Outro" ~2:00 Se så lange sanger! De ikke sagt noen release date, men de fleste hevder februar 2009... Men jeg har et lite håp om at det blir i 2008! Jeg stoler på Jari... Han kommer ikke til å skuffe. Han er spesiell. Endret 3. september 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Gleder meg mye ja, første plata var jo knall. Sporliste ute å greier ja, liker at det er lengde på sangene. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Digg! første plata er enormt bra. fine navn på låtene på den nye plata Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Ah, nydelig lengde på de sangene, merker jeg gleder meg mer og mer til skiva endelig kommer. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 For meg så er det nesten det eneste jeg ser fram til... Jeg er fan til jeg dør! Mitt favorittband! Jari er best ever! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå