Pantera Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hei Lurte på å spraylakkere kabinettet innvendig, men lurer på hva slags lakk man bør bruke. Finnes sikkert mange varianter. Lakk er ikke akkurat det jeg har mest peiling på. Og hvor mye bør jeg lakkere? Tenkte først og fremst på den ene sideveggen (den andre er i plexi), den blir nok svart. Men hva med alt det andre inni der....bør det også lakkeres? Noen som har noen kreative forslag? Kabinettet er forresten en svart Acase Twin Engine...med blått lys i viftene i front og side, og rødt lys i vifta bak. Har også lurt på å bytte til grønne leds i viftene. Pantera Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg vil anbefale deg å demontere kabinettet så mye som mulig og lakke delene innvendig hver for seg. Når du spraylakkerer i trange hjørner osv blir det luftstrømmer som kan ødelegge litt for fordelinga av lakk.' bare et lite tips Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg lakkert min for en stund siden. Da tok jeg å demonterte hele greia, pusset ned og tok på 3-4 lag med lakk. Jeg brukte selv en matt svartfarge fra torshov bilrekvisita. Ellers åssen du skal gå frem kan du se her Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Jeg lakkert min for en stund siden. Da tok jeg å demonterte hele greia, pusset ned og tok på 3-4 lag med lakk. Jeg brukte selv en matt svartfarge fra torshov bilrekvisita. Ellers åssen du skal gå frem kan du se her 8412075[/snapback] Fin guide, det der....takker. Men hva med farger? Innsiden av sidedøra blir nok svar, tenker jeg, samme med HK-plata. Men hva med alt det andre...selve innmaten? Svart kabinett med blått lys...hvilke farge/farger kombinerer bra? Regner med at jeg går for matt farge på alt. Pantera Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg vil forestille meg at blank hammarslagslakk eller liknende ville vært spennende å prøve, med lys og kabinett med vindu vil den virkelig lyse opp. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 jeg tok og skrudde ut det meste og lakka bare 2 lag med rødt inni kabinettet. du burde kjøpe kvalitets lakk. ikke europris lakk det er no dritt Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Lakka mit kabinett sort innvendig nå nylig. Demonterte det så mye jeg kunne og lakka alle de delene som er synelig fra vinduet. Brukte en 400ml boks med sort hobbylakk fra biltema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå