Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan tilfredsstile henne?

Anbefalte innlegg

Etter mange men nokså forgjeves, eller resultatløse forsøk har jeg sett at jenter ikke alltid er like åpne om hva de liker, slik som gutter er.

Hva liker egentlig jenter? Hva tenner dere? Hva må vi gjøre for at dere bare vil ha oss der og da.

Jeg mener, sitter dama naken når jeg kommer hjem med en 6-pack er det lite som kan stoppe meg.

Hva liker da jentene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg mener, sitter dama naken når jeg kommer hjem med en 6-pack er det lite som kan stoppe meg.

Hva liker da jentene?

Å slippe å sitte der naken med en sixpack vil jeg tro :!:

8410532[/snapback]

Dagens :D

men sånn seriøst. Skal vi ha rigget opp lys og en fin middag for mange 100vis av kroner? har dere ingen enkle gleder? Slik som menn :innocent:

Lenke til kommentar

Før hun kommer hjem

¤ fyll opp badekaret med vann (og skum)

¤ legg fram håndduker (jenter trenger flere ja)

¤ dimm ned lysene i hele leiligheta

¤ sett på en sånn lukte-ting med jordbær eller sjøluft, som står på stuebordet og brenner

Når hun kommer hjem

¤ ta tingene hennes (jakke/veske/whatnot)

¤ send henne på badet til badekaret

Når hun sitter i badekaret

¤ mekk til middag, ikke så nøye om det er biff wellingtons eller pannekaker du lager. Bare pass på at du tar med det hun liker (som stekt løk til biffen og blåbærsyltetøy til pannekaker).

Og få henta henne fra badekaret sånn at hun er ferdigtørka og sånn til maten er ferdig. og resten er vel historie. ^^

Garantert suksess.

Endret av JimL
Lenke til kommentar
Før hun kommer hjem

¤ fyll opp badekaret med vann (og skum)

¤ legg fram håndduker (jenter trenger flere ja)

¤ dimm ned lysene i hele leiligheta

¤ sett på en sånn lukte-ting med jordbær eller sjøluft, som står på stuebordet og brenner

Når hun kommer hjem

¤ ta tingene hennes (jakke/veske/whatnot)

¤ send henne på badet til badekaret

Når hun sitter i badekaret

¤ mekk til middag, ikke så nøye om det er biff wellingtons eller pannekaker du lager. Bare pass på at du tar med det hun liker (som stekt løk til biffen og blåbærsyltetøy til pannekaker).

Og få henta henne fra badekaret sånn at hun er ferdigtørka og sånn til maten er ferdig. og resten er vel historie. ^^

Garantert suksess.

8412285[/snapback]

det der er garantert scoring =D følger du den planen er kvelden vellykket for både dama og deg :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja, men nå mente jeg om dere jenter har smågleder i livet? Som et lite kyss i nakken er alt som skal til for å tirre dere litt.

8412491[/snapback]

Dette varierer jo fra jente til jente, men med sånne småting så er jo kyssing på hals, terging og småbiting av øreflipper noe jenter flest liker. Dog dette er kanskje allmenn kunskap. mange av oss er ikke så flinke til å si hva vi liker, men legg merke til reaksjonen hennes når du gjør forsjellige ting, så finner du fort ut hva som er bra og ikke. Varier litt, men ikke gå helt bananas.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...