The Norwegian Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Muttern sier det er en terrier i familie med pitbull.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Muttern sier det er en terrier i familie med pitbull.. Mamman min sier jeg kan synge, men alle vet det er noe bare mødre sier Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Amstaffer er stygge, men det er sikkert fordi naboen har en gal amstaff som prøver å drepe bikkja mi. 8410563[/snapback] Amstaffer er stilige hunder da, men desverre er det mange som kjøper slike hunder bare fordi di kan bli drapsmaskiner hvis de for feil opplæring. De er veldig lydige og kan lære masse ting, en kompis av meg har en hund som er litt snål, viser du henne fingeren blir hun sint og begynner å bjeffe og hun kan ikke fordra svartinger, hunden hans er nemlig rassist(Helt sant). Men den har aldri gjort noe dumt og er veldig snill fordi den har fått en bra oppdragelse. En annen jeg kjenner hadde også en amstaff, han hadde faktisk 2 stykker og de ble begge avliva fordi han sendte bikja på en fyr når han var i slosskamp. Han har også hatt en hel haug av tidligere amstaffer og pitbuller og han fikk seg nettopp en ny valp, med falske papirer selvfølgelig. Det jeg vil fram til er at det ikke er amstaffer i seg selv som er gale, det er dumme mennsker som skaffer seg feil type hund. Endret 24. april 2007 av Tmz Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 "Doooooooooh, ser ingen hund jeg." Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Drit nå i rasen, finn ut om hun plukker opp klumpene til hunden selv. Endret 25. april 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 nei faen det var en stygg kjøter Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Japp, den deler ikke utseendet hennes. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) 8469751[/snapback] trodde ikke man fikk post count på OT-baren og jeg ga det som et inspill om at jeg tror det er en stygg kjøter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå