Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun liker meg, jeg føler ikke det samme lenger!

Gjest Gjest_Ola_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ola_*

Hei folkens

Har seg så at jeg rota med veninna til en kompis av meg på byen her for non uker siden. Vi har rota litt etter det også, og jeg har sovet over hos henne et par ganger. Vi har ikke hatt sex, bare så det er sagt :p

Men så, hun virker veldig interessert og er frampå hele tida, sender masse meld og kaller meg "gutten sin" osv. Problemet er bare at jeg ikke er klar for et forhold på en stund (pga exen) og føler nok ikke det samme som henne. Så, hvordan skal jeg løse dette? Vil helst slippe å bli uvenn med kompisen min også :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Ola_*

Ja, det jeg tenker også. Men hvordan er det lurest å gå fram? Akkurat nå har jeg mest lyst til å bare sende en meld, da jeg kan planlegge ord for ord. Faen at jeg alltid havner i slike situasjoner ass :no: . I dag ringte hun og inviterte meg på fest hos hu til fredag også.. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Vel, det du kan gjøre er jo å reise på den festen og se hvordan hun er. om du kanskje ombestemmer deg og ser at hun er en fantastisk person og dere lever lykkelig i amnge år.

Eller du må nesten bare manne deg opp og reise ut til henne i morgen og si det rett som det er. Men for all del, IKKE LEK MED FØLELSENE HENNES!

Lenke til kommentar
Vel, det du kan gjøre er jo å reise på den festen og se hvordan hun er. om du kanskje ombestemmer deg og ser at hun er en fantastisk person og dere lever lykkelig i amnge år.

Og hvis du ikke ombestemer deg og hun prøver seg kan du "enklere" avslå henne med noe lignende "nei det funker ikke sånn. Jeg blablabla"

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Ola_*

Har ikke lyst til å ødelegge damas følelser heller, vet hvordan det er. Men jeg har lyst til å være venn med hu fortsatt! Kan jo ta no slikt som, "du, jeg er ikke klar for et forhold nå, i og med at det er russetid og greier" :hmm:

Lenke til kommentar
Har ikke lyst til å ødelegge damas følelser heller, vet hvordan det er. Men jeg har lyst til å være venn med hu fortsatt! Kan jo ta no slikt som, "du, jeg er ikke klar for et forhold nå, i og med at det er russetid og greier"  :hmm:

8410567[/snapback]

Ikke skyld på russetida! Det høres bare dumt ut og hun skjønner at du bare finner på en unskyldning. Vær ærlig med henne!

Lenke til kommentar

men hvorfor kan du ikke bare si det som det er da? bare si at det hadde passet best hvis dere var venner? Greit, hun blir kanskje litt sur og grinete, men thats life. Jeg har opplevd det før og blitt venner med vedkommende igjen. Bare vær ærlig og snakk ut om det. Min mening iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...