Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noe galt ved giring?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har samme problem..

Det som skjer er at eg starter å kjøre.. og når eg kjem opp i turtall, plutselig høres det ut som om den går i fri (5000 omdreininger kanskje). Den triller selfølgelig ennå, men den drar ikkje..

Følger med for svar på problemet..

Lenke til kommentar
Har samme problem..

Det som skjer er at eg starter å kjøre.. og når eg kjem opp i turtall, plutselig høres det ut som om den går i fri (5000 omdreininger kanskje). Den triller selfølgelig ennå, men den drar ikkje..

Følger med for svar på problemet..

8430986[/snapback]

Ja, noe av det samme vi 2 da... Men d kan være at den drar litt med meg... det er vanskelig i kjenne...

Thewiz.. ja, må kanskje d... begge to( crave) ...skal til et verksted snart tenker jeg meg..

Lenke til kommentar
Jeg tror det er clutchen din som er dårlig. Det er ofte et problem hvis den hopper ut av gir

8447364[/snapback]

Hmm.. ja, jeg leverte inn sykkelen min på et verksted idag. Håper at de kan fikse det... sa det om clutchen....

Btw.. noen som vet om det effekt annlegget er bra da?

Lenke til kommentar
Bra effektanlegg det der. Kjent og bra. Har selv en kamerat som har det på en RMX og den drar bra på toppdraget den. :)

8461496[/snapback]

Å..det var bra :p Ser folk snakker masse om eff.annlegg... og da er det hebo og ninja det går i føler jeg. ! Ja man kan kjenne at annlegget virker for å si det sånn ^^,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...