Gå til innhold

Problemer med synkronisering av K800i

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte for en god stund siden en SonyEricsson K800i. Jeg er kjempefornøyd med telefonen, bortsett fra at jeg ikke får synkroniseringen til å fungere. Når jeg kjøpte telefonen, og når jeg lastet ned den nyeste (den gang) utgaven av PC Suite, så fikk jeg bare feilmelding når jeg trykket på synkroniseringsknappen. Jeg fikk heller ikke mulighet til å sette noen instillinger når det gjaldt synkroniseringen. Filoverføringer etc fungerer helt som det skal, så det har ikke vært noe problem. Jeg har nå oppgradert både PC Suite og telefonen, men fremdeles får jeg ikke til å synkronisere. Nå får jeg ikke feilmelding når jeg prøver å synkronisere, men knappene responderer ikke når jeg prøver å synkronisere. Jeg har prøvd dette på flere PC'er, men med samme resultat. Har også prøvd med en annen SonyEricsson-telefon, men heller ikke dette var til hjelp. Jeg har også vært i kontakt med 2.linje support hos produsent, men der hadde de heller ingen tips. Kanskje det er noen der ute som kan hjelpe meg, og som kanskje har opplevd det samme? Jeg mottar all hjelp og tips jeg kan få :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du installert driver til telefonen? Dette gjør du ved å først stappe inn pc suite cd t cd-rom'en og derretter koble til telefonen(velg telefonmodus). La pcen finne driveren automatisk. Jeg hadde det samme problemet før og det visste seg at jeg ikke har instalert driver til telefonen :)

Endret av nygen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...