cyclo Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hvordan få avansert E-series lokal søk på din symbian 3rd edition telefon. Få muligheten til å søke gjennom meldinger, e-post, kalender, kontakter, to-dos, notater og filer på samme måte som på en E-series telefon på din N-series. (Skal fungere på alle 3rd edition telefoner). Jeg vet dette er nevnt før i forbifarten her på forumet, men dette er jo omtrent den viktigte programvaren man kan installere på telefonen sin. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Smart *bokmerke* Lenke til kommentar
DTS Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg vet dette er nevnt før i forbifarten her på forumet, men dette er jo omtrent den viktigte programvaren man kan installere på telefonen sin. 8409947[/snapback] Vel... Det er derfor vi har denne tråden... Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg vet dette er nevnt før i forbifarten her på forumet, men dette er jo omtrent den viktigte programvaren man kan installere på telefonen sin. 8409947[/snapback] Vel... Det er derfor vi har denne tråden... 8410367[/snapback] Smart program, feil forum-seksjon:) Stenges for feilposting. Legg gjerne tipset inn i tråden lenket til ovenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg