melbamix Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Har et problem. Kjører windows XP og fikk endag popup på maskina mi. Sto bare fra LIQUID til (her sto min ip) Fikk mange så måtte trykke ok som en gud. Fikk det her senere om dagen oxo, og tror du sannelig ikke at det var REKLAME av alle ting. Grr, var for noe utdanning. Så mine spørsmål hvis noen vet er, 1. Hvordan blir dette gjort? 2. Hvordan hindrer jeg det? Fordi mld fra LIQUID kom jo utrolig mange ganger. Gjorde ingen skade på maskina, mest plagsomt å få det opp på skjermer hele tiden. håper på vettuge svar :smile: Lenke til kommentar
Lef Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Skru av "messengerfunksjonen" i operativsystemet. På Win XP tror jeg du går inn på Administrativ tools --> services --> finn frem til messenger og stopp tjenesten. Det skulle fikse det tror jeg :smile: Lenke til kommentar
belsebub Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 tols-options- privacy, her kan du feks. block all others, eller enkelte brukere som plager deg hvis du ønsker og hvære ofentlig tilgjenglig for alle og enhvær Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 net send Disable: Kontroll panel -> administrative tools -> services , finn fram messenger service og skru den av :wink: For å sende egne net send meldinger: win+r, command, net send ip melding :wink: Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 Ahh, takker for alle svar, da skal jeg bli kvitt det irriterende mld en gang for alle. Var noen som hadde sendt 10 mld til meg eller noe i sekundet, blir mange ok å trykke får det forsvant. Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå