Gå til innhold

Verdt å ha en xbox 360 sett bort i fra bråket?


Yom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gratulerer med ny box!

 

Jeg og vil ha... men jeg er blakk, pluss at jeg trenger HDTV først. Vil bare ikke spille på den dritTVn jeg har nå...

8424787[/snapback]

 

Jeg kjøpte 360 før HDTV.

Og faktisk du nyter godt av den gode grafikken på en vanlig tv også.

GRAW, Saint's Row, PGR3 og andre spill jeg spilte før jeg kjøpte HDTV, så helt nydelig ut.

 

Tenk deg dette. Filmen Toy Story ser jo flott ut på en vanlig tv.

Et 360 spill på vanlig tv er bedre i grafikk en hva PS2 eller Xbox 1 vil gi deg.

 

Så er det bare så fett når HDTV-en kommer i hus senere å få en ytterligere oppgradering av bildet sitt.

 

Så min konklusjon er, ikke la mangel på HDTV stoppe deg fra å kjøpe en 360.

 

Bare husk å kjøpe med en ekte RGB SCART til 2-300 kroner. Den gjør en god del forskjell på en vanlig tv i forhold til å bruke den adapteren som er med i pakken.

Lenke til kommentar
Gratulerer med ny box!

 

Jeg og vil ha... men jeg er blakk, pluss at jeg trenger HDTV først. Vil bare ikke spille på den dritTVn jeg har nå...

8424787[/snapback]

Bare husk å kjøpe med en ekte RGB SCART til 2-300 kroner. Den gjør en god del forskjell på en vanlig tv i forhold til å bruke den adapteren som er med i pakken.

8427621[/snapback]

 

Er det mye bedre? med sånn kabel altså?

Endret av mX
Lenke til kommentar

Har allerede sett forskjellen mellom XBOX360 på SDTV med RGB Scart og på en TATUNG 32" HDTV og jeg tror nok jeg venter. Men, HDTV eller ikke så må jeg uansett vente. Har jo Wiien min så jeg klarer meg nok, men jeg har bestemt meg for at jeg hvertfall skal ha to av denne generasjonens konsoller!

Lenke til kommentar
Gratulerer med ny box!

 

Jeg og vil ha... men jeg er blakk, pluss at jeg trenger HDTV først. Vil bare ikke spille på den dritTVn jeg har nå...

8424787[/snapback]

Bare husk å kjøpe med en ekte RGB SCART til 2-300 kroner. Den gjør en god del forskjell på en vanlig tv i forhold til å bruke den adapteren som er med i pakken.

8427621[/snapback]

 

Er det mye bedre? med sånn kabel altså?

8427809[/snapback]

 

Ja. Forskjellen er merkbart god. Og det gjelde både for PS1, PS2, PS3, Xbox1 og Xbox 360.

 

Komposit i scartadapter (gul hvit og rød) er crap i forhold til en RGB-scart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...