hodesleng Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg hadde X360.. Når du spiller legger du minimalt merke til støyen,dessuten har 360 muligens det feteste spillet på markedet: GeOW. Løp og kjøp du, tviler på at du vil angre Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 spiller ikke x360 uten skikkelig lyd, og da overd0ves maskinen lett! Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hei! Lurer på om jeg skal gå til innkjøp av en xbox 360. PS3 er uaktuelt... =) Jeg lurer på hva folk synes om denne xboxen sett bort i fra bråket den lager under spilling. Takker for alle svar! 8409857[/snapback] Kjøp deg 360 , jeg var helt bestemt på å kjøpe meg Ps3 for noen måneder siden, og jeg var helt inne i at den var best og sånn, rett og slett fordi jeg var fanboy. Men så spelte jeg en del 360 hos en kamerat, og det var det som gjorde at jeg ombestemte meg. Jeg er glad for at jeg kjøpte 360, og nesten alle spillene som kommer på Ps3 kommer på 360, så jeg ser ingen grunn til at du ikke kan kjøpe deg en 360. Med spill som Assasins Creed, BLue Dragon, GTA IV, og mange spill som kommer i år, så vil du nok ikke angre. PS: Xboxen bråker ikke så mye som folk skal ha det til Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Mediacenter på xboxen og streaming av filmer, musikk ol. fra pc'en virker jo interessant. Synes du at det virker ok? Har du Windows Media Center Edition på PC'en? Hvis du har det er Mediacenter løsningen på 360 veldig bra. Funker også bra uten Media Center på PC'en. Forøvrig kommer det en update til 360 den 7.Mai som vil gjøre MediaCenter delan av den enda bedre med mappevisning av videoer (lettere navigering), streaming a flere videotyper osv. Hvrtfall noe å glede seg til! 8411885[/snapback] Xbox 360 er helt konge som media center forutsatt at du har media center på pc'en (har selv Vista). Eneste problemet idag er at du KUN kan streame wmv filer til xboxn, ikke avi. For å få dette til må det "transcodes", funker fint hvis du installer programmet du finner her www.transcode360.co.uk, men fortsatt litt upraktisk. Vet vi om dette "updaten" vil resultere i at vi kan streame divx til xboxn? Da mener jeg uten alle disse "transcode" løsningene som eksisterer idag. Lenke til kommentar
Yom Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Xbox 360 blir bare mer og mer aktuelt etter å ha hørt en del av deres meninger. Gleder meg til å teste ut streaming! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Vet vi om dette "updaten" vil resultere i at vi kan streame divx til xboxn? Da mener jeg uten alle disse "transcode" løsningene som eksisterer idag. Ikke DivX eller Xvid, men det vil støttes mange nye typer, MPEG-4, h.264 bl.annet... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Intox_neb: Man kan spille av HD-filmer når updaten kommer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det kan man nå også? Hvis du har WMV med HD-Oppløsning... jeg har mange av det.. Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Vel, vi får håpe noen av formatene tillater til hel film i samme størrelse/kvalitet forhold som divx og xvid kanskje finner vi etterhvert egne sider med filmer for xbox360 Btw, trodde Mpeg-4 = divx/xvid Endret 18. april 2007 av intox_neb Lenke til kommentar
hernar Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Tenkte også å kjøpe meg en 360. Og støyen bekymrer meg litt. Skal ha den tilkoblet på soveromet og bruke den til å streame serier fra media center pc' en i stuen. Siden det er på soverommet så er det ekstra lett å høre alt bråket. Noen jeg kjenner kommer hjem fra usa om noen dager, lurte på om jeg skulle be dem ta med seg en slik: http://www.walmart.com/catalog/product.do?product_id=5044083 Har ikke sett noe sånt i norge, og det kan vel hjelpe på vifte støyen. hvis den aldri får sjansen til å bli varm, vil vel de interne viftene gå mindre? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ikke kjøp den dritten der, jeg har lest utrolig mye om den. Den stjeler mye strøm av Xboxen, samt at Xboxen ikke blir avkjølt noe bedre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Har ikke sett noe sånt i norge, og det kan vel hjelpe på vifte støyen. hvis den aldri får sjansen til å bli varm, vil vel de interne viftene gå mindre? Den gjør strømtilgangen til boksen ugjevn og fører til lettere ødelagt boks, de er også dårlige og lager ofte svimerker bak på boksen, man mister også garantien hvis den først skal streike! Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Skjønner heller ikke helt vitsen med å behandle viftestøy med mer viftestøy med å sette på en sånn en. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Btw: Har det ikke kommet noen PS3 eller Wii uber-fanboys enda? Imponert over at forumet klarer å la en tråd slippe igjennom.. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hysj! Ingen vits i å egge massene! Let the beast sleep! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 *snip* 8420049[/snapback] Post nr.2 sier at du tar feil. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Det er absolutt verdt å kjøpe en 360. Støyen fra boxen plager ikke meg da jeg har på LYD når jeg spiller . Så finnes det flere kongespill til maskinen og flere er på vei. Og håndkontrollen er den beste jeg har brukt. Løp og kjøp Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Så lenge du ikke spiller spill uten lyd så merker du ikke noe til bråket. Lenke til kommentar
Yom Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Nå har jeg gått til innkjøp av en xbox 360. Verdt penga, hurra! =) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Drit i støynivå så jeg har sett mangen her inne har klaget på Orker ikke bruke hørselen til å høre hvor mye den spinner på 5 sekunder Gratulere da med Xbox 360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå