Gå til innhold

Verdt å ha en xbox 360 sett bort i fra bråket?


Yom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Lurer på om jeg skal gå til innkjøp av en xbox 360. PS3 er uaktuelt... =)

Jeg lurer på hva folk synes om denne xboxen sett bort i fra bråket den lager under spilling.

 

Takker for alle svar! :)

8409857[/snapback]

Kjøp deg 360 , jeg var helt bestemt på å kjøpe meg Ps3 for noen måneder siden, og jeg var helt inne i at den var best og sånn, rett og slett fordi jeg var fanboy. :p Men så spelte jeg en del 360 hos en kamerat, og det var det som gjorde at jeg ombestemte meg.

 

Jeg er glad for at jeg kjøpte 360, og nesten alle spillene som kommer på Ps3 kommer på 360, så jeg ser ingen grunn til at du ikke kan kjøpe deg en 360. Med spill som Assasins Creed, BLue Dragon, GTA IV, og mange spill som kommer i år, så vil du nok ikke angre. :)

 

PS: Xboxen bråker ikke så mye som folk skal ha det til :thumbup:;)

Lenke til kommentar
Mediacenter på xboxen og streaming av filmer, musikk ol. fra pc'en virker jo interessant. Synes du at det virker ok? :hmm:

Har du Windows Media Center Edition på PC'en?

Hvis du har det er Mediacenter løsningen på 360 veldig bra.

 

Funker også bra uten Media Center på PC'en.

 

Forøvrig kommer det en update til 360 den 7.Mai som vil gjøre MediaCenter delan av den enda bedre med mappevisning av videoer (lettere navigering), streaming a flere videotyper osv.

Hvrtfall noe å glede seg til!

8411885[/snapback]

 

Xbox 360 er helt konge som media center forutsatt at du har media center på pc'en (har selv Vista). Eneste problemet idag er at du KUN kan streame wmv filer til xboxn, ikke avi. For å få dette til må det "transcodes", funker fint hvis du installer programmet du finner her www.transcode360.co.uk, men fortsatt litt upraktisk.

 

Vet vi om dette "updaten" vil resultere i at vi kan streame divx til xboxn? Da mener jeg uten alle disse "transcode" løsningene som eksisterer idag.

Lenke til kommentar

Tenkte også å kjøpe meg en 360. Og støyen bekymrer meg litt. Skal ha den tilkoblet på soveromet og bruke den til å streame serier fra media center pc' en i stuen. Siden det er på soverommet så er det ekstra lett å høre alt bråket. Noen jeg kjenner kommer hjem fra usa om noen dager, lurte på om jeg skulle be dem ta med seg en slik: http://www.walmart.com/catalog/product.do?product_id=5044083

 

Har ikke sett noe sånt i norge, og det kan vel hjelpe på vifte støyen. hvis den aldri får sjansen til å bli varm, vil vel de interne viftene gå mindre?

Lenke til kommentar
Har ikke sett noe sånt i norge, og det kan vel hjelpe på vifte støyen. hvis den aldri får sjansen til å bli varm, vil vel de interne viftene gå mindre?

Den gjør strømtilgangen til boksen ugjevn og fører til lettere ødelagt boks, de er også dårlige og lager ofte svimerker bak på boksen, man mister også garantien hvis den først skal streike!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...