Bear^ Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Dotten er ikke bare i SO og pisker brukere. Undertegnede var i kamp med nevnte mod, var bare det at modden hadde cheats Godt skrevet, blir vel å nynne om forumet til jeg blir sendt på lukket avdeling. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Her kommer et par til. Denne gang inspirert av Jokke & Valententinerne Gutta Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja så sitter vi her igjenSom om vi var noen nerdemenn Vi spammer om øl og sprit og dop og gamle historier som alle har hørt fra før For vi er gutta som har spamma om alt så vi trenger ikke spamme om mer Vi har vært verden rundt det vil si babethread og SO Det fins ingenting som ikke vi har sett Så vi sitter her og kjeder hverandre mens vi krangler om hvem som skal poste en goatse Ja så sitter vi her igjen og venter på at modden skal gå hjertet blir kaldt og ølet blir varmt og vi begynner å få litt vondt for å le For vi er gutta som har spamma om alt så vi trenger ikke spamme om mer Vi har vært verden rundt det vil si babethread og SO Det fins ingenting som ikke vi har sett Så vi sitter her og kjeder hverandre mens vi krangler om hvem som skal poste en goatse Jeg husker alle våre skumle planer og alt vårt haaat (yeah) Hvor er det hatet nå? Jeg spammer ingenting Vi pleide å gå rundt å drømme Drømme om vår heeeeevn (yeah) Hvem var det vi skulle flame? Jeg husker ingenting Ja så var man endelig voksen søvnløs om natta og postcount til himmels Pengeproblemer og warningproblemer og alkoholproblemer som det gale forumstyret Vi har vært verden rundt det vil si babethread og SO Det fins ingenting som ikke vi har sett Så vi sitter her og kjeder hverandre mens vi krangler om hvem som skal poste en goatse Sola skinner Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sola skinner og jeg er så gladDet er fordi jeg spammer vilt i dag sola skinner og jeg er så glad Jeg har med pils og jeg spammer vilt om all den prevansjonen som fins jeg har med pils og jeg spammer vilt idag Jeg husker da vi postet for første gang nanana nana nananana Det var sol og sommer Alle moddene sprang Og jeg var full av dritt og du var drita full og det var kjærlighet ved første nanana nana nananana To i lag i en telletråd Vi sprer litt dritt og vi spammer vilt To i lag i en telletråd Det er fiiiiiint Og etterpå går vi inn i SO Du ler av meg og jeg ler av deg og etterpå går vi inn i SO La aldri en moddis banne deg neineineineineineinei Han er mye eklere enn deg og meg Og jeg var full av dritt og du var drita full og det var kjærlighet ved første nanana nana nananana Jeg husker da vi postet for første gang nanana nana nananana Det var sol og sommer Alle moddene sprang Og jeg var full av dritt og du var drita full og det var kjærlighet ved første nanana nana nananana Endret 12. juni 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) EDIT: der ja Endret 12. juni 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hah ah ah ah..... her er det en idè dere kan ha til TG neste år^^ Det er NESTEN at man vil betale for at man kan høre noen synger den på scena på TG... .... Eller dere kan bare spille det in på youtube Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Klarer ikke å lese spoilere, trur'u du kønni hæ lagt den ut uten spoiler lfire r fem? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 haha, denne tråden var genial. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå