L4r5 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) La denne ut i bloggen. Fikk ganske raskt tilbakemelding om at denne hadde passa bra i humor-kategorien også og at den burde postes der også. Håper dere liker den. Hymne til Ueland (mel. Jeg gikk meg over sjø og land) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg gikk en tur med Ueland, med Ueland, med UelandSå møtte vi en spammemann, det liker ikke Ueland Derfor blir det ip-ban, ip-ban, ip-ban Derfor blir det ip-ban For det kan jaggu Ueland Du skal få en tråd i mårå (mel. Du ska få en dag i mårå) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det var en liten gutt som gikk og gråt og var så leiHan ville poste tiss og bæsj, men i SO sa de nei... Han ød'la tastaturet, han var tufsete og dum Men så hørte han et sus som over bredbåndslinja kom Du skal få en tråd i mårå, som i Sex og Samliv står Med blanke ark og rapporteringsknapp Og da kan du rette opp at alle feil ifrå igår Og da får du det så godt i mårå kveld I SO sitter B-real (mel. På låven sitter nissen) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor I SO sitter B-real og han er så leiav deg og meg, av deg og meg Han banner og han steiker og han ække glad for SO-spammen vil han ikke ha Og rundt omkring står alle de som spammer de som spammer, de som spammer De vil så gjerne ha et sted å spamme og de står om b-real tett i ring ring ring Men b-realbassen er en liten hissigpropp og med sin kropp han gjør et hopp "Jeg henter Dotten hvis dere ikke holder opp! Når Dotten kommer skal det nok bli stopp!" Da løper alle spammerne så bange ja så bange, ja så bange De svinser og de svanser noen ganger også 1-2-3 så er de vekk, vekk, vekk Spammekveldsvisa (mel. Julekveldsvisa) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nå har vi spamma SO og gått til personangrepog vi har fått en warning og vi har spamma mer Nå sett' vi oss å kvile og puste på en stund For vi har fått en ferie fra Jarmo eller Cun Dra PC'en bort åt glaset så sett vi oss og ser Og prøv å finne bruker'n vi spamme med i fjor Den er så kjekk den brukern, den ække banna mer Du ser oss når vi kommer med SO-posten vår De som henger litt på forumet bør kjenne seg litt igjen i hvertfall Endret 18. april 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Kjente seg godt igjen i de her ja Good Job Lenke til kommentar
Namek Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Synes nesten du burde ta de opp. Er litt vansklig å synge for seg selv uten å ha hørt sangen Lenke til kommentar
martbo Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Rett og slett genial. Fikk meg mer enn en god latter der Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hehe :!: Nå fikk Lars en tilgodelapp på 10% hos meg... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Genialt ^^ Slikt liker vi. Ser frem til flere kreative sanger Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Genialt ^^ Slikt liker vi. Ser frem til flere kreative sanger 8410443[/snapback] Jepp, skulle gjerne sett SO%-Chorus på youtube med disse sangene.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ufattelig bra! Godt jobba! :!: Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hahaha! :!: Åssen kom du på det her? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jepp, skulle gjerne sett SO%-Chorus på youtube med disse sangene.. hw.no-koret stiller gladelig opp på det.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Hahaha! :!:Åssen kom du på det her? 8411199[/snapback] Rein skjær kjedsomhet Sånn er det å sitte på buss i tre kvarter hver vei frem og tilbake til kurs Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Helt fantastisk bra Lars! Du er den ukronede kongen! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Denne skrev jeg for lenge siden, kanskje litt vanskelig å skjønne hvis ikke du henger så mye i SO men allikevel Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hun spammer foran meg på første plass-hun har,stilig avatar, er bestandig glad jeg er forelska, men jeg får det ikke frem Jeg sender PM, men jeg-få'kke no' svar, Hun synes at jeg ikke er no' til kar Hun er forelska, men det er ikke i meg Hun er forelska i modd'n oh-oh-oh forelska i modd'n oh-oh-oh Hun er forelska i modd'n og ikke i meg. Modd'n vår har 2k poster-han har, rask linje og 0% warn han er hele forumets Don Juan Og jeg er bare 15 år-hun sier: Kom tilbake om fire år Hun er forelska, men det er ikke i meg Refr: Hun er forelska i modd'n oh-oh-oh forelska i modd'n oh-oh-oh Hun er forelska i modd'n og ikke i meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Bra Sirslask! Flott å se at det er flere gode(?) sangskrivere her enn meg Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hehe, nice, Slask! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Haha. You saved my day lars.. thx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå