DiJayQ Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Skal ikke Nokia levere 6610 alikevel eller? Kommer jo F... aldri Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Er ikke den komt da? har sett den og prøvd den... og installert den eg... ikke hos meg desverre da... :sad: Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Jeg har fått min fra www.pcutstyr.no for flere uker siden. Men da måtte jeg mase litt også da... :smile: De fleste butikkene har tatt den inn, men får kun et par telefoner inn av gangen. Du må spørre om å få sette deg opp på en venteliste! Min var verd å vente på. Ingen feil eller bugs så langt! Lykke til! Edit: typo [ Denne Melding var redigert av: M-lady på 2002-12-20 10:35 ] Lenke til kommentar
tarild Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 stor etterspørsel gjør det vannskelig å få tak i 6610. men når det gjelder feil på den så har allerede jeg funnet en..... les denne posten http://forum.amobil.no/viewtopic.php?topic...um=19&replies=0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå