tords0905 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hei, trenger mange 120mm vifter som lyser grønt. Noen anbefalinger på hvilke grønne LED vifter som lyser best? Strengt tatt trenger bare vifter som lyser grønt, så om UV rammer med UV leds gir mer grønt enn grønne LEDs går jeg for det. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hvis du skal ha mange er det vel en fordel at de ikke koster så altfor mye? Hva med denne fra Microplex? Lenke til kommentar
tords0905 Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 (endret) finnes det noen som lar meg skru av lyset på viftene uten å skru av viften eller modde viften?.. kan selvfølgelig modde LEDs etc men vil helst slippe skal ha en 5-6 stk ja Endret 17. april 2007 av Tords0905 Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Har aldri hørt om sånne vifter De fleste får jo strømmen sin fra 3 pins kontakten. Men, de viftene som ble linket til er ihvertfall veldig stille og av god kvalitet, eneste er at de ikke flytter så veldig mye luft, så hadde ikke brukt dem på en radiator, men som kabinettvifter er de bra Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 finnes det noen som lar meg skru av lyset på viftene uten å skru av viften eller modde viften?.. kan selvfølgelig modde LEDs etc men vil helst slippe skal ha en 5-6 stk ja 8410279[/snapback] Ja, har en slik med to kontakter, er en vifte fra revoltec. Ene er til LEDS, mens den andre er til viftemotoren, synest det er irriterende egentli.. Og den viften som ble linket til microplex lyser ikke så sterkt btw, har den selv. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hvis du skal ha mange er det vel en fordel at de ikke koster så altfor mye? Hva med denne fra Microplex? 8409891[/snapback] Mist leverer bra vifter. De jeg har i kabinettet er totalt lydløse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå