Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

D-Link router henger seg opp hele tiden!


Anbefalte innlegg

Hei. Har en D-Link DI-524 Air Plus G, og har problemer med at når jeg skrur på pcen hver dag, så får jeg ikke kommet meg på nett, så jeg må restarte routeren. Er egentlig ganske sikker på at det er routeren, men det kan være modemet også. Er et Ventelo Bluecom modem. Men er det noen som har hatt samme problemet, og som vet hvordan jeg kan fikse det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke god erfaring med D-Link. Et av problemene til D-Link er at routerne låser seg ofte. Prøv et annet produkt feks Trendnet.

8410497[/snapback]

 

Resetet routeren kanskje 3 ganger nå uten at det funka, så reseta jeg først modem så router, da funka det. Da kan det være Ventelo Bluecom modemet det er noe feil med da?

Lenke til kommentar

Denne ruteren er ubrukelig. Hadde samme selv, prøvde alt mulig. Testet og alle firmware som var og oppdrive til den. Etter mye lesing på denne fant jeg ut at alle andre hadde problemer med den og. Den funker noenlunde når man slår av den trådløse delen.

 

Rutere jeg har testet som jeg vet funker bra. Linksys wrt-54gl og d-link 724-gu

Lenke til kommentar
Har ikke god erfaring med D-Link. Et av problemene til D-Link er at routerne låser seg ofte. Prøv et annet produkt feks Trendnet.

8410497[/snapback]

 

Resetet routeren kanskje 3 ganger nå uten at det funka, så reseta jeg først modem så router, da funka det. Da kan det være Ventelo Bluecom modemet det er noe feil med da?

8412881[/snapback]

Det må du prøve ved å koble en PC direkte til modemet ved feil.

Jeg har mest tro på at det er routeren som svikter deg. Billig D-link routere er temmelig skjøre greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...