Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

problemer med dama!

Gjest Gjest_anonym_*

Anbefalte innlegg

hmm...har snakka med henne nå!

grunnen til pausen var hovedsaklig at hun synes at jeg ikke hadde brydd meg så mye den siste tiden og litt pga at jeg ikke ville kysse henne, fordi pappa var der vi var...og hun (maste) spurte om hvorfor jeg var så "flau"... og jeg svarte ikke(fordi jeg visste ikke va jeg skulle si) og hun ble sur!

grunnen var jo at pappa ikke likte henne så godt pga vi ble busta for å kline når jeg egentlig skulle på et foreldre møte:P og noe til...

etter dette skjedde trengte hun tid på å tenke over alt og derfor pausen!

og hu sa også at hun ikke hadde ligget med han...de hadde visst bare klina, men alikevel! er fortsatt litt nysgjerrig på msn greia hennes og om det er sant!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, men hvis hu ville ha pause bare fordi du blei litt flau over å kline forran faren din, når du egentlig skulle på møte, er det ikke helt stabilt oppi toppen hennes. For man skal jo ikke trenge pause bare fordi man ikke vil kline mens faren din er tilstedet.

Lenke til kommentar
grunnen til pausen var hovedsaklig at hun synes at jeg ikke hadde brydd meg så mye den siste tiden...

8422300[/snapback]

Hvor lenge er "den siste tiden"? en måned? 2 uker?

For hvis det er så kort kan man jo ikke ville ha pause. alle har tider hvor det går opp og ned.

Lenke til kommentar

Høres ut som ei jente med sans for drama og demonstrativ oppførsel. Avoid

Hvis hun ikke allerede har vært utro, kommer hun sikkert til å finne det for godt en gang hun synes det kan rettferdigjøres (skal sikkert ikke så mye til heller).

At man skal tolerere at jenter finner på idiotiske ting som sårer deg bare fordi de ikke har fått nok oppmerksomhet, eller får viljen sin er bare tull.

Lenke til kommentar

den siste tiden vil si 2-3 uker!

hun såra meg skikkelig ja, men jeg elsker henne!

så hva skal jeg gjøre? bør jeg bare slå opp og få det unnagjort og bare prøve å glemme henne?

jeg vet ikke om jeg greier det=(

Lenke til kommentar
den siste tiden vil si 2-3 uker!

hun såra meg skikkelig ja, men jeg elsker henne!

så hva skal jeg gjøre? bør jeg bare slå opp og få det unnagjort og bare prøve å glemme henne?

jeg vet ikke om jeg greier det=(

8423396[/snapback]

Snakk med hu om det, prøv å diskutere både hvordan du føler/følte og hennes synpunkt på saken. Trur dere har godt av å snakke litt om det som har skjedd. For trur ikke du vil gi slipp på henne, høres ikke ut sånn iallefall. Jeg ville iallefall ha snakket om det.

Lenke til kommentar
hei!

jeg har det sånn at jeg var samme ei jente og så ville hun ha en pause(fordi jeg ikke hadde sett henne på en stund) og så sa hun nå at hun hadde rotet med en annen gutt imens vi hadde pause..(brutt) og hun lå med han også og nå når vi er sammen igjen har hun strippet for andre gutter(merkelig nok på msn) og vet ikke hva jeg skal gjøre...skal jeg slå opp med henne eller hva? jeg elske henne og vi har vært sammen i 3 måneder etter pausen og før pauseen var vi isammen i 9 måneder!

8409338[/snapback]

Vel, om du først er med på en pause kan hun pule hvem hun vil, men at hun stripper for andre (, når dere ikke har pause altså,) synes jeg ikke du skal godta. Sett foten ned, slå hun litt.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

hmm...kan nok kanskje finne på noe, men jeg bør nok finne ut om det er sant at hun gjorde det først!

ganske sikker altså, men...

Lenke til kommentar
hmm...kan nok kanskje finne på noe, men jeg bør nok finne ut om det er sant at hun gjorde det først!

ganske sikker altså, men...

8433215[/snapback]

Jeg tror du stiller deg selv feil spørsmål jeg.

Hadde jeg vært deg ville jeg nok ikke prøvd å grave frem mer, det ender bare opp med at du får vite ting som du ikke vil vite. Dere hadde pause for en grunn, og da hadde hun forsåvidt rett å gjøre som hun ville.

Nå veit jo ikke jeg hele historien.. Men er du glad i henne og visa versa, da ville jeg nok sett fremover og ikke bakover

Lenke til kommentar
Pause er PAUSE! Hu har lov til å gjøre hva F hu vil... samme med deg IMHO

8433463[/snapback]

Men hun strippet etter pausen var over, så vidt jeg forstod.

8433575[/snapback]

Hvis det var etter pausen så stiller seff saken sg helt anderledes... Da handler det om respekt. Hun har ikke respekt for typa si om hu gjør det. Da kan hu bare brenne. Det er jevngodt med utroskap i mine øyne. Men om det var mens de hadde pause så har hun lov

Lenke til kommentar
Pause er PAUSE! Hu har lov til å gjøre hva F hu vil... samme med deg IMHO

8433463[/snapback]

Men hun strippet etter pausen var over, så vidt jeg forstod.

8433575[/snapback]

ganske så sikkert det!

Lenke til kommentar
ganske så sikkert det!

8433614[/snapback]

Om hun har gjort det så trekker jeg tilbake mitt forsvar av henne... da kan hu bare brenne i mine øyne. Finn deg noe bedre

8433629[/snapback]

Enig med L4r5! Trur ikke ho er mye å samle på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...