Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

problemer med dama!

Gjest Gjest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anonym_*

hei!

jeg har det sånn at jeg var samme ei jente og så ville hun ha en pause(fordi jeg ikke hadde sett henne på en stund) og så sa hun nå at hun hadde rotet med en annen gutt imens vi hadde pause..(brutt) og hun lå med han også og nå når vi er sammen igjen har hun strippet for andre gutter(merkelig nok på msn) og vet ikke hva jeg skal gjøre...skal jeg slå opp med henne eller hva? jeg elske henne og vi har vært sammen i 3 måneder etter pausen og før pauseen var vi isammen i 9 måneder!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei!

jeg har det sånn at jeg var samme ei jente og så ville hun ha en pause(fordi jeg ikke hadde sett henne på en stund) og så sa hun nå at hun hadde rotet med en annen gutt imens vi hadde pause..(brutt) og hun lå med han også og nå når vi er sammen igjen har hun strippet for andre gutter(merkelig nok på msn) og vet ikke hva jeg skal gjøre...skal jeg slå opp med henne eller hva? jeg elske henne og vi har vært sammen i 3 måneder etter pausen og før pauseen var vi isammen i 9 måneder!

8409338[/snapback]

Hadde dere pause så hadde dere pause... Da var hun i mine øyne fri til å gjøre det hu ville. Forøvrig var du det og i mine øyne. Men når dere nå har vært sammen så lenge etter pausen så anbefaler jeg deg å bare prøve å legge dette bak deg :)

Har selv vært i den situasjonen at det var "pause" problemet er bare at den pausen aldri tok slutt. Bare vær glad for at dere er sammen igjen du :)

Stå på og ikke gi opp er mitt råd! :thumbup:

Lenke til kommentar
det er bare det med den strippinga!

8409668[/snapback]

I en sånn pause så er det naturlig å være usikker på seg selv. Klart hun søkte positive tilbakemeldinger. Om du vil gjøre noe med det så spør om dere ikke skal lage noe msn-liveshows sammen ;) (Ja jeg mente det seriøst, kanskje hun tenner på det)

Lenke til kommentar

Dette er jo tydligvis noe du ikke liker, og det hjelper vel lite hva vi siser. Det du må tenke over er om dette er noe du klarer å glemme eller noe som kommer til å ødelegge forholdet senere. Klarer du ikke glemme det er det kanskje like greit å gjøre det slutt nå.

Lenke til kommentar
jeg er ikke helt sikker på om hun gjør det...

8410303[/snapback]

edit: jeg vet ikke om hun egentlig har strippet for noen andre noen gang..

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke vært sammen med hu! for hvis hun stripper for andre gutter via msn og hun ikke sier det, hvem veit om hun har noen forhold på si? Ikke vondt ment, men kanskje du burde ta en alvorlig prat med dama di angående strippinga? Trur kanskje det er ganske så lurt, hvis dere vil at forholdet skal fortsette.

Endret av alfredsn
Lenke til kommentar

Man kan jo prøve å sette seg i situasjon. Om man har pause (Jeg ser ikke på det som en mulighet til å gjøre hva man vil, da gjør man det slutt). Uansett, tenk de som fikk "gleden" av å se henne tafse på seg selv på webcam. Det er ikke vanskelig å trykke printscreen. Om jeg hadde hatt pause med en jente, å hun hadde strippa for andre. Herregud så motbydelig gjort.

Lenke til kommentar
Man kan jo prøve å sette seg i situasjon. Om man har pause (Jeg ser ikke på det som en mulighet til å gjøre hva man vil, da gjør man det slutt). Uansett, tenk de som fikk "gleden" av å se henne tafse på seg selv på webcam. Det er ikke vanskelig å trykke printscreen. Om jeg hadde hatt pause med en jente, å hun hadde strippa for andre. Herregud så motbydelig gjort.

8412920[/snapback]

Helt enig!

Lenke til kommentar

Hva slags pause var dette, egentlig? Var det en "jeg kan komme tilbake til deg hvis jeg ikke finner noen andre som er bedre enn deg"-pause eller en "jeg trenger bare litt tid til å samle tankene mine"-pause? Det første er i praksis å slå opp, og i det andre tilfellet bør man gjerne holde seg i skinnet hvis man vil beholde kjæresten. Det kan man ikke akkurat si at hun har gjort...

Det er ikke sikkert at hun vet hva du tenker om at hun viser seg frem naken for andre hvis du ikke har fortalt henne det. Men om du allerede har sagt det, bør hun ha respekt for det. Om dette er veldig motstridende prinsipper for dere, er det kanskje like greit å slå opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...