Gå til innhold

X1900 Overdreven Varme?

Siomir

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har hatt 2 x X1900 kort i CF en stund nå, men gradene i pcen er voldsomme, de er helt sinnsyke, er ATI driverne sin Temp måler unøyaktig eller er den veldig høy? noen andre som sliter med høye tempraturer på dette kortet, her snakker vi da 60-70 som er utrolig mye syns jeg hvertfall.

Jeg har ikke helt til nå brydd meg så mye helt til ATI driverne ga meg en advarsel om at den klokka ned korta for at tempraturen ikke skulle overstige den farlige grensen, da fikk jeg nok...enten så er det en produksjons feil eller så har de laga kort som er alt for høye i gradene både Idle og i load.

Pcen min blir rengjort for støv regelmessig og viftene er plasser fritt forran og bak i kabinettet for en bra luft gjennomstrømning, alle viftene funker, det har jeg sjekka, maskina er helt støv fri fordi dette gjorde jeg selvsagt før jeg posta dette.

Må jeg virkelig kjøpe inn monster vifter i kabinettet med kontinuelig utspruting av nitrogen??

Jeg kan skifte vifter på skjermkortene, men det er jo det samme som å hive garantien ut vindu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...