hishadow Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 I oppsettet for PS3 så kan jeg velge RGB under SCART oppsettet, men får ingen bilde på RGB kanalen på TV-en. Trenger jeg et annen type kabel enn den som følger med standard? Hvem selger eventuelt denne? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 I oppsettet for PS3 så kan jeg velge RGB under SCART oppsettet, men får ingen bilde på RGB kanalen på TV-en. Trenger jeg et annen type kabel enn den som følger med standard? Hvem selger eventuelt denne? 8409323[/snapback] du trenger en kabel som DETTE for og få til det og jeg vet at det virker da jeg har en sånn selv Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 du trenger en kabel som DETTEfor og få til det og jeg vet at det virker da jeg har en sånn selv 8409364[/snapback] Da var det bare å bestille. Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Fikk kabelen idag og plugget den i. Herregud for en forskjell i kvalitet. Den originale kablene med composite var jo kvaliteten mildt sagt forfærdelig. For øyeblikket bruker jeg RGB med den nye kabelen og oppløsningen er 576 interlaced. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 hva er det som gjør at jeg får grønt bilde med rgb cabel?? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 svaret kan være brudd i ene kabelen? eller kanskje feil instilling på TV'en? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 cabelen er ny. så tror det må vere tven? hvordan stiller jeg inn tven? Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 cabelen er ny. så tror det må vere tven? hvordan stiller jeg inn tven? 8436601[/snapback] På min TV har jeg mulighet for å stille inn en kanal til å bruke RGB inngangen på oppsettet. Test ut de forskjellige inngangskanalene på TV-en og se om du får riktig bilde. Det kan jo også være mulig at TV-en din ikke støtter RGB. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Sett kabelen i AV1-inngangen på tv-en. Ikke noen av de andre. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 du må stille inn på bilde innstillingene på ps3 en din Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Vet noen hva frakten blir på en RGB-Scart kabel fra Playstationshop.no? jeg har sendt mail, men har ikke fått svar.. Lenke til kommentar
6502 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Grønt bilde på film har nok noe med kopi-beskyttelse å gjøre.... Likt med PS2(?).. Lenke til kommentar
PsyTrix Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 kjøpte meg en PS3 RGB kabel fra gameroom.no igår for 79kr + 39kr i frakt.. kosta meg 118 til sammen og fikk den i posten idag.. kan ikke klage.. ! Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 kjøpte meg en PS3 RGB kabel fra gameroom.no igår for 79kr + 39kr i frakt.. kosta meg 118 til sammen og fikk den i posten idag.. kan ikke klage.. ! 9140676[/snapback] da vet jeg hvor jeg skal handle..takk takk PsyTrix Lenke til kommentar
PsyTrix Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Ingen problem Mclaren..! :!: nå håper jeg at jeg bare får min ps3 snart fra elkjøp så jeg kan bruke den! Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Ingen problem Mclaren..! :!: nå håper jeg at jeg bare får min ps3 snart fra elkjøp så jeg kan bruke den! 9141388[/snapback] Jaja får håpe du får den kjapt da ..jeg har sittet med sånn derre crappy kompositt kabel siden april når jeg fikk ps3'en min( dårlig av sony å slenge med noe så elendig ),men nå er det pokker med på tide at jeg kjøper meg en RGB Scart kabel Lenke til kommentar
buzo Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg kjøpte en rgb scart kabel fra dvdhuset.no til min PS3. http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhuset.fi...ng?VareID=17630 Den har en 'switche' knapp på kabelen, som skifter mellom 'movie' og 'games'. Hvis den står på 'games' når jeg spiller av en dvd, blir skjermen grønn, og vice versa. Men jeg kom over et forum der noen mente at med disse kablene med en slik knapp, ville man få kun kompositt signal på film, altså på 'movies' innstillingen. Kan noen bekrefte eller avkrefte det? Jeg har sett noen filmer på PS3'en, og jeg synes bildet er veldig bra, det ser ihvertfall ikke ut som noe komposittsignal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå