hokuspokus111 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hvilket program kan jeg bruke til å overklokke disse rambrikkene KINGSTON 512MB 400MHZ DDR2 DIMM? Jeg vil ikke bruke BIOS Lurer også på hvor mye disse tåler? Nen som vil hjelpe meg? Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Skal prøve. Du må finne ut hvilket hovedkort du har. Antakelig kan du gå inn på produsenten sin nettside og hente ned ett eget program de bruker. Men uansett er det lurt å bruke bios for da vil ikke windows plutselig krasje hvis du skulle skru hastighet for høyt. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 har et Asrock AM2 NF3-250 DDR2 SATA R 8CH LAN hovedkort Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Skal prøve. Du må finne ut hvilket hovedkort du har. Antakelig kan du gå inn på produsenten sin nettside og hente ned ett eget program de bruker. Men uansett er det lurt å bruke bios for da vil ikke windows plutselig krasje hvis du skulle skru hastighet for høyt. 8409245[/snapback] Fant ikke noe software til det på prousentens nettside...... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Om du vil bruke BIOS eller ikke er ikke så nøye. Det som er litt viktigere er at du faktisk må bruke BIOS, så det er bare å grave opp en guide på nett. Endret 17. april 2007 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ta ett søk her på forumet så finner du mye informasjon. Jeg tror nok ikke at den produsenten har laget noe program for å overklokke i windows. Les litt guider og her på forumet, og prøv deg frem. I små steg, og, finne ut hvordan du resetter cmos før du gjør noe som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå