hokuspokus111 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hva betyr nummer som dette: 2-2-2-5 Håpr noen kan hjelpe Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det er timings på minnet. http://www.google.no/search?q=Memory+timings Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det der er timingsene på Minnebrikker. Trur det er hvor rask de er. Jo mindre tallene er, jo bedre er det Var ikke dette rett ? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det der er timingsene på Minnebrikker. Trur det er hvor rask de er. Jo mindre tallene er, jo bedre er det Var ikke dette rett ? 8408959[/snapback] Nesten riktig. De står for hvor raskt minnebrikken kan svare på forskjellige kommandoer. Antall klokkesykluser de bruker på å reagere.I praksis kan det si litt om hvor rask de er. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Hvilket program kan jeg bruke til å overklokke disse rambrikkene KINGSTON 512MB 400MHZ DDR2 DIMM? Jeg vil ikke bruke BIOS Lurer også på hvor mye disse tåler? Nen som vil hjelpe meg? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det er ikke vits å bare klokke minnet. Dessuten må du nok i BIOS for å overklokke dem. Men jeg tror ikke du får klokket dem så langt. 400 MHz er lavt til å være DDR2. Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 enkelt sagt, må du spørre hva det betyr har du ikke behov for å vite det:P kjøp de billigste brikkene komplett (eller annen netthandel) har, de er nok bra nok for deg:) Musa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå