Kiman™ Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 En dag jeg surfet rundt på diverse nettbutikker på jakt etter klær kom jeg over en sinnsykt kul badeshorts på webshopen til H&M. Jeg kastet meg over registreringsprosessen, og bestilte shortsen kjapt som fy. Min størrelse var utsolgt, så jeg måtte ta en størrelse større en det jeg vanligvis bruker, men den var så kul at det var verdt det. Og i dag lå leveringslappen i posten, og jeg dro ned kl halv ni i kveld og skulle hente den. Men da jeg kom ned kunne de ikke finne den. Etter å ha sporet pakken på posten.no fant de ut at den var sendt i retur tilbake til HM, og var nå registrert på Hamar, på god vei tilbake til Oslo. De hadde altså prestert å sende den i retur samme dagen som den hadde ankommet! Jeg har ringt Postens kundeservice, snakket med folkene på bensinstasjonen, og skal ringe H&M i morgen. Jeg SKAL ha den shortsen, har ikke funnet den shortsen i akseptabel størrelse i hele Europa, den er utsolgt over alt. Håper virkelig H&M er velvillige og kan skaffe meg den shortsen! Men til hel***e med Posten! Og til slutt, i et desperat siste håp om å skaffe den shortsen, hva gjør jeg? Er det noe jeg kan gjøre? Noen jeg bør snakke med? Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Dette var virkelig slett arbeid av bensistasjonpersonellet og/eller Posten. Kjipt at det skal være slik. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Kan nevne at jeg ringte innehaveren av bensinstasjonen kl kvart på sju(på morgenen) neste dag og fikk han til å ringe Postens kontor på Hamar, og jammen var det en hjelpsom fyr som fant igjen pakken og sendte den tilbake til bensinstasjonen igjen. Så jeg fikk shortsen dagen etterpå, og den var verdt alt slitet Lenke til kommentar
ostov Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Åssen ser den ut? Å mye frakt blir det når du handler på h&m? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Kan finne bilde av den når jeg gidder, den må ses, høres ufattelig stygg ut hvis jeg prøver å forklare den. Hmmm, rett under 50 lappen tror jeg, jeg valgte å betale postoppkrav og da ble det tilsammen omtrent 90 kroner Lenke til kommentar
asdfasd Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 haha den shortsen må virkelig være spesiell Er det den brune med striper i forskjellige farger som går på skrå i rute mønster? Ser ut som en kilt. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Du er inne på det der ja Her er den, orker ikke stresse med større bilde: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Enig med deg! Dæven ruske meg tu så kul den var! :O Hadde blitt litt sint på posten om de hadde rota den vekk og det hadde vært min Lenke til kommentar
Espein Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ehm, den koster 249 kr da Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Ja? Hvis du hinter til lenger opp i tråden her var det snakk om 90,- i frakt + 249,- for shortsen. Eller hvis du er merkehore så kan jeg bare si at shortsen er dritfet, og jeg driter loddrett i at det er H&M, og er veldig fornøyd med at den koster kun 249,-. Da har jeg mer penger til andre kule plagg. Og anyways - H&M kjent for gode klær. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Haha, take it easy. Har nettopp brukt 1300,- på klær fra H&M selv jeg, kjempe fornøyd Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Selv om det kanskje blir noen dyre plagg iblant her i gården Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå