Speik Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Men den mounten på siste bildet ditt. Hvilken mount ner det? Hvis du har den på privat server, så må den jo finnes i filene ett sted. Endret 18. april 2007 av Speik Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Phoenix Er egentlig ikke en mount, greia var at jeg mounta opp på Al'Ar fra The Eye Endret 18. april 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det går rykter om at det dropper en Phoenix mount fra enten Kael'thas eller Al'Alar. Denne skal ha 310% riding speed. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det går rykter om at det dropper en Phoenix mount fra enten Kael'thas eller Al'Alar. Denne skal ha 310% riding speed. 8414885[/snapback] Tror ikke det er rykter. Så en GM som red den i sin video og den var legendary. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Tror ikke mounten finnes igrunn, den er totalt bugget når man er nede på bakken.. uansett kjempelett å lage en sånn mount om man kan litt SQL Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Tror ikke mounten finnes igrunn, den er totalt bugget når man er nede på bakken.. uansett kjempelett å lage en sånn mount om man kan litt SQL 8414964[/snapback] De har ihvertfall gjort en dårlig jobb med den i så fall Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Dette er desidert den instancen jeg venter med størst spenning på. Zul'Gurub er fortsatt en av mine favoritt-instancer. Faktisk så 8-mannet guilden min den i dag. Herlig. Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Det finnes ingen offisiell informasjon om Zul'aman annet enn at det er en Raid-instance.. så det kan like gjerne være en ny 10-man instance. Det er veldig mange som har etterspurt flere 10-man etter Karazhan så det er meget mulig "Zul Aman" blir progress-instance fra Karazhan Endret 19. april 2007 av zbegra Lenke til kommentar
Lacesso Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Håper for guds skyld at det er en 10mans instance for min egen del. Er så jævlig kjipt å måtte raide kun Karazhan og Gruul's Lair hver jævla uke for å geares opp til SSC og Magtheridon. Blir for mye rutine, jeg vil ha litt mer å gjøre uten å måtte bli hardcore. En ny 10man på vanskelighetslinje med Gruul's og Karazhan hadde vært topp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå