Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Broadcom WLAN på HP pavilion

Anbefalte innlegg

Heisann

Kjøpte en HP Pavilion dv 6060, med Broadcom 802.11b/g WLAN kort for et halvt års tid siden...

for noen ukers tid siden fikk e noen problemer med WLAN kortet... plutselig mens pcen stod på var det ikke noe WLAN kort å finne på pcen.

har vært sånn en stund nå.. så plutselig når e satt med den i fanget så kom det tilbake.

så funka det et par dager, skrudde maskinen av å på flere ganger.

men så nå plutselig funka det ikke igjen... så satte e pcen oppå en genser å fyrte igang masse programmer så etter en stund kom den tebake igjen...

litt snodig igrunn :hmm: virker nesten som det er dårlig kontakt eller noe :thumbdown:

Hilsen en som ikke har peiling :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opplevde det samme på søndag.

Skulle fikse en pc for en fyr som hadde samme problemet. Den trådløse enheten var ikke å finne. Det virket som den ikke var i maskinen i det hele tatt.

Jeg tok til og med kortet fysisk ut av maskinen, startet opp, slo av, satt det i og startet opp igjen. Ingenting skjedde.

Så kjørte jeg Recovery programmet til HP. Heller ikke det hjalp.

Jeg sa han skulle sende den inn å få det fikset. For det må jo være en garantisak... Men plutselig etter att jeg hadde installert Live Messenger og startet maskinen på nytt, finner plutselig maskinen det trådløse nettverkskortet. Og vips er alt normalt igjen :hmm:

Jeg pakker sammen og drar hjem, men når jeg kommer inn døren hjemme ringer han og sier at det samme har skjedd igjen. :cry:

Så nå har han sendt den inn til HP. Ett av de mest snodige problemene jeg har vært borti.

Lenke til kommentar

Får vel sende den inn e også... :ermm:

Men slår ikke feil: skrur på pcen ingen WLAN kort å finne... setter pcen i fanget eller på en genser starter div programmer. tempraturen stiger til ca 70-80 grader rikler litt med pcen... å vips... kopler til før e rekker å sette ned pcen igjen :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...