danfuruvarp Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ja er på jakt etter en ny psu da den tagan dritten jeg har nå lager et leven uten like, trodde at tagan var et skikkelig merke men denne bråker som fy, kan høre den i første etasjen, når den står i andre. Nei slikt vil jeg ikke ha igjen, derfor har jeg begynt å titte etter en ny psu og seasonic har visst fått gode skussmål flere steder den jeg har titta på er s12 430 W tror den er grei for meg, den tagan jeg har nå er på 580W easycon heter den forresten. Noen som har innspill til en grei psu, må være relativt stille, ønsker å såve med pcen på, klarer litt støy seff, men den jeg har nå tar kaka. hiper har jeg også dårlig erfaring med Spec c2d 6400 1024 mb ram 2x512 2 sata hdd 200+250 Ati Radeon 1900gt 1 dvd rw +/- 1 viftestyring sunbeam rheodus v3 m 3 mist vifter og kjøling til grafikk kortet zalman vf 900 minnekort leser og trådløst nettverks kort, dette oppsettet skulle ikke en 580W slite med i hele tatt. Tusen takk for all hjelp. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Seasonic og Corsair er meget gode valg, samme er MIST 500W. Sjekk ut silentpcreview for mer utfyllende svar, de var veldig veldig fornøyde med corsair hx serien. Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Seasonic og Corsair er meget gode valg, samme er MIST 500W. Sjekk ut silentpcreview for mer utfyllende svar, de var veldig veldig fornøyde med corsair hx serien. 8408883[/snapback] Ja ok så disse er til å stole på? mange snakker også om mist, men er de så bra som folk vil ha det til? Lenke til kommentar
coRnflEks Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Corsair sine er egentlig fra Seasonic - du får faktisk mer for pengene når du kjøper den fra Corsair, rart nok.. Sjekk ut denne linken du: http://www.silentpcreview.com/article699-page1.html Jeg har en S12 (som du ser), og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Ukens på komplett Aner ikke om det er billig, men det er verdt en titt. Sjekk mot prisguiden. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 S12 430 skulle være midt i blinken. Har du bestemt deg for ny PSU, er det ikke noe mer å tenke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå