Blåbær Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) http://www11.nrk.no/urort/user/song.aspx?mmmid=299385 Takk for innspillene sålangt, kom med fler! Endret 16. mai 2007 av Rakib Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Mektige trommer. Alreit melodi forandring men kanskje litt monotont uti der. Hadde vaert kult med nye seksjoner og nye instrumenter, kanskje en episk pad elns som tar over, og en buildup. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Oppdatert låta, fått mer oppbygging. Ser fortsatt på om jeg burde endre instrumenter. Men har fått en litt bedre eq syns nå jeg. Lenke til kommentar
_xeon_ Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Synes det var en kul gladlåt En episk pad hadde kanskje gitt låta mer fyldighet? Lagde en liten remix med en ekstra pad over hovedtemaet. Er kun ment som forslag/idé! Remix Ved 02:00 hadde det vært kult med en buildup. Så kunne du kanskje ha fulgt opp med hovedtemaet under andre instrumenter? Synes det var bra! Stå på! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Takk for alle tilbakemeldingene, og spesielt remixen din _xeon_. Men som dere sikkert hører så har jeg ikke de beste instrumentene, kanskje beats går det bra men strings og slike pads. Utrolig fin pad som ble brukt, så trenger litt hjelp hva dere om hvor jeg kan finne slike pads. Endret litt på build-upen nå. Ble det noe bedre slik? http://www11.nrk.no/urort/user/song.aspx?mmmid=294777 Lenke til kommentar
_xeon_ Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Tok egentlig i bruk en combinator i reason 3.0 kalt lush choir. Består av to malstrøm synther kjørt igjennom reverb (rv7000) for ekstra decay/ekko. Build-upen sitter , men savner en ny vending etterpå. Kanskje litt mer aggressivitet/ punch i låten som helhet. Den faller på en måte litt tilbake igjen der. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Reason støtter ikke vst så går ikke det. Men her er uansett min siste utgave: http://www11.nrk.no/urort/user/song.aspx?mmmid=299385 Tror ikke jeg kommer til å jobbe med låta noe mer, føler jeg gjort det jeg kan. Har dessverre altfor få samples og vst til at jeg føler det kan bli så mye bedre, men uansett takk til dere for tilbakemeldingene. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Bra arbeid Rakib, syntes den var bra. Sta pa videre og husk a post videre sanger. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Denne likte jeg mye bedre enn den andre låta Fine meloder og glade synths. Men jeg savner fortsatt litt av den "ekte" kvaliteten, men det virker som om du er på god vei. Var kanskje litt cheesy for min smak, men jeg syntes at den var bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå