Gå til innhold

GOD JUL!

Fixer'n

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-12-20 13:29, skrev SirHartge:

Som moderator bør du ikke fortelle slike ting som ødelegger juledagen for oss småbarn.

Sannheten må fram i lyset en gang for alle, jeg orker ikke å se folk lyve for små barn lenger! Som moderator er det også min jobb å opplyse folket om hva som er rett og galt. Life is hard, face it!

Men for all del: God Jul og godt nytt år! :smile:

Tor-Steinar Tangedal

Gamer.no

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-12-20 14:13 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, i dag er det GOd-Jul-hilsen-dag på alle

forum (eller skal det være "fora"? :grin:) ser det ut til

Så God jul & Happy new year til alle sier jeg også.

Passer jo fint også da, for i dag var første juleferiedagen min. Nå er det fri til den 6.1

Skal bli deilig :smile:

Lenke til kommentar
julenissen er oppfunnet av coca cola.. det sier jo litt. selv om cola er digg, så suger nissen..

Julenissen ble mer oppfunnet av en teologiprofessor, Clement C. Moore i 1823, som skrev et dikt om nissen fra en legende om en biskop fra 300-talet, St. Nikolaus.

40 år senere tegner avistegneren Thomas Nast, nissen som en fyldig og godlynt nisse i et julenummer. I de påfølgende årene leverte Nast mer julenisse stoff der julenissen får verksted, lange ønskelister og bor på Nordpolen.

Julenissen slik han er i dag kom til hjelp av Coca-Cola som gav reklame tegneren Haddon Sundblom i 1931 et oppdrag å lage en julekampanje. Haddon blandet villig sin barndoms jultomte,

med St. Nikolaus bispedrakt og Thomas Nasts illustrasjoner. Det er stadig denne Julenissen som alle over hele verden møter overalt hvert år.

mye man lærer av å lese tommy og tigeren

folk som sier at Julenissen har ingenting med Kristendommen og Julen å gjøre er jo litt feil siden han egentlig var en Biskop som gav gaver til fattige barn på Julaften.

Lenke til kommentar

Greie bare ikkje å styre meg..

det er jul-aften!! :p (eller, vente et par tima til så er det aften.)

håper alle her på forumet får ei fin jul..

tenk på alle som ikkje får det...

alle sultne små barn i afrika som blir glad viss dei får spise ei fluge..

tenk så heldige oss er..

*ondskapsfull latter*

go jul, nyt all god julemat og flir over all maten du kaster i søppla(Off topic - søppel???)..

-Kim-

Lenke til kommentar

TST: har du ikke fått med deg at de på kjøpesentrene bare er hjelpenissene? den ekte julenisse har mer enn nok med å gjøre klar ruten til julaften. er ikke lett å forberede en rundtur rundt hele jorden på så liten tid. han må klarere med air trafic control over hele verden, laste sleden osv... selv om han får mye hjelp så er det ikke lett...for ikke å snakke om alle ønskelistene ! derfor må han kontakte noen vanlige menn som kan hjelpe han litt i julen rundt på alle kjøpesentrene. :p

God Jul!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...