Gå til innhold

GOD JUL!

Fixer'n

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er den 20.12 idag.

Men takk for at du oensker oss en god feiring av den udoedelige sols foedselsdag, som ble kuppet av maktsyke prester i ledtog med en dekadent militaer keiser for en vel 1700-1800 aar siden, for saa aa bli presentert som Jesus sin foedselsdag.

Jeg vil selv gjerne benytte anledningen til aa oenske alle en god hoeytid med fraatsing, sykt overdreven kommersialisme, forspisninger, vektoekning, fyll og skikkelig idioti paa boksen.

Lenke til kommentar

Quote:

DrDoogie skrev (2002-12-20 04:18):

Det er den 20.12 idag.

Men takk for at du oensker oss en god feiring av den udoedelige sols foedselsdag, som ble kuppet av maktsyke prester i ledtog med en dekadent militaer keiser for en vel 1700-1800 aar siden, for saa aa bli presentert som Jesus sin foedselsdag.

Jeg vil selv gjerne benytte anledningen til aa oenske alle en god hoeytid med fraatsing, sykt overdreven kommersialisme, forspisninger, vektoekning, fyll og skikkelig idioti paa boksen.

Stå PÅ krava!

Irriterer meg alle som ikke vet hva julen er, altså de kristene og alle andre som tror det er jesus fødselsdag! Det er fint lite av juletradisjonen som i det hele tatt har noe med jesus å gjøre. Dessuten så hater jeg å kjøpe gaver under tvang.

Lenke til kommentar

Joa, God Jul!

Selv er jeg ingen "julenisse", har aldri vært spesiellt glad i maten. I julen tilbringer man mye tid med familien, og familien kommer jeg ikke spesiellt godt overens med i over 15 min om gangen.

Skulle forresten vært satt i gang kvotejakt på folk som absolutt må forkynne julens budskap på gatene.

Lenke til kommentar

Til DrDoogie og Fake: Dere kan på 1. juledag (eller så fort jeg er ferdig med runden min) vente dere et besøk av meg og TN (TorpedoNissene). En sånn respektløs holdning til julen kan ikke godtas og det vil vi fikse på. Til alle andre; nå er det for sent og være snill, listene er stengt for i år. Bedre lykke neste år til de som ikke klarte kravene. God jul til alle jeg ikke kommer innom.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-20 12:44, skrev Jul_E_Nissen:

Til DrDoogie og Fake: Dere kan på 1. juledag (eller så fort jeg er ferdig med runden min) vente dere et besøk av meg og TN (TorpedoNissene). En sånn respektløs holdning til julen kan ikke godtas og det vil vi fikse på. Til alle andre; nå er det for sent og være snill, listene er stengt for i år. Bedre lykke neste år til de som ikke klarte kravene. God jul til alle jeg ikke kommer innom.

ærlig talt. du tror ikke jeg er redd for en gjeng med nisser? hvis du ikke har hørt det.. nissene finnes ikke. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-20 13:00, skrev Fake:

ærlig talt. du tror ikke jeg er redd for en gjeng med nisser? hvis du ikke har hørt det.. nissene finnes ikke. :smile:

Vel vel Fake, det blir ditt problem den 25. desember. Du har tydeligvis ikke vært borti TN før skjønner jeg (få som har vært det som orker å snakke om opplevelsen). Og til JohndoeMAKT; vær oppmerksom på at TN er med på gaverunden og er bevæpnet med rett til å drepe hvis noen skulle true meg.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-20 05:24, skrev Fixer'n:

Det var da forferdelig å IKKE tro på julen, du tror sikkert ikke på julenissen heller du da!

Hvem kan være så dum å tro på en julenisse? Alle må jo forstå at det bare er oppspinn. Hvordan kan en og samme julenisse være tilstede samtidig på 50 store kjøpesentrer og andre eventer i hele Norge? Nei, nok er nok!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-20 13:14, skrev TST:

Alle må jo forstå at det bare er oppspinn. Hvordan kan en og samme julenisse være tilstede samtidig på 50 store kjøpesentrer og andre eventer i hele Norge? Nei, nok er nok!

:cry:

Som moderator bør du ikke fortelle slike ting som ødelegger juledagen for oss småbarn. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...