ptk Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg skal starte opp pcen i cd-rom (skal legge inn windows) Har satt alle boot devices til cd-rom. Men det kommer bare booting cd-rom. Også skjer det ingenting, akkurat som om den ikke klarer å lese cd`en.Har testa cd`en i en annen pc,den funka der.Har også testa 2 forskjellige cd-rom. Noen som vet hva som kan være feil? Lenke til kommentar
diosyria Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg skal starte opp pcen i cd-rom (skal legge inn windows) Har satt alle boot devices til cd-rom. Men det kommer bare booting cd-rom. Også skjer det ingenting, akkurat som om den ikke klarer å lese cd`en.Har testa cd`en i en annen pc,den funka der.Har også testa 2 forskjellige cd-rom. Noen som vet hva som kan være feil? 8408453[/snapback] Feilen kan ligge i at Windows er på dvd og du kun har cd-rom og ikke dvd.rom. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Er jumperne' korrekt innstilt i forhold til SLAVE/MASTER ? Endret 17. april 2007 av Storleer Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Har hatt samme problem satte first boot device på hdd 0 og resten på cd rom så funka det Lenke til kommentar
kvase Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Jeg skal starte opp pcen i cd-rom (skal legge inn windows) Har satt alle boot devices til cd-rom. her skal du sette hd boot device som nr 2 så floppy 8408453[/snapback] Feilen kan ligge i at Windows er på dvd og du kun har cd-rom og ikke dvd.rom. 8408609[/snapback] neida bare litt få muligheter for boot device Endret 18. april 2007 av kvase Lenke til kommentar
toazty Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 regner med at du kanskje har piratkopi, jeg hadde samme problem en gang med min win cd , så kjøpte jeg vista, det funka utmerket... selv om jeg har installert windows med den samme cd'en ørten ganger før, fant vel egentlig ikke ut hva problemet var menne... denna posten hjalp deg sikkert svært lite Lenke til kommentar
kvase Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 http://itpro.no/art/8165.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå