Gjest Forundret jente Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nå er det ikke nødvendigvis ansiktet for min del med det å sprute utover pupper, mage, rumpe er et lite ekstra kick. Vet ikke hvorfor det er sånn. Alle liker forskjellige ting 8409133[/snapback] Jaja, men det angår jo ikke bare ansikte da. Helt generelt Hehehe Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Å forsøke å forklare sex er ganske vanskelig, spesielt med noe sånt som er en smakssak. Hva er det med rumper og pupper? Jeg vil aldri forstå hvorfor noen jenter tenner på rygger, så jeg har bare godtatt det. Kanskje det ligger noe i dominansen, kanskje det er mannens behov for å spre sæden overalt, kanskje det bare føles godt ut å se at en pen jente synes du er ålreit nok til at hun lar deg cumme i ansiktet hennes? Det er ikke uten grunn at mange gutter liker å se på jenten når hun suger, selvtilliten får alltid en boost når en pen jente sutter på kuken. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Hvorfor vi menn er opptatt av rumper og pupper er jo en ganske enkel sak. Det kommer av noen gamle reproduksjons mønster som sitter igjenn i hodene våres fra urtiden. En kvinne med store pupper har gode muligheter til å gi melk til barna og med ei stor rumpe viser hun tegn på å kunne føde mange barn. At jenter tenner på gutter med store muskler, flotte rygger, biceps etc kommer av at det viser dominanse, overlevelsesevne og at denne karen kan være god å ha når ulvene kommer eller når man skal ut på jakt. Altså godt pappa materiale. Mini artikkel om attraksjon. Endret 18. april 2007 av QBab Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg tenkte mer på hvorfor noen tenner på det ene mens andre tenner på det andre, men grei info du kommer med uansett. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det er vel helt enkelt for det vi har utviklet oss i litt forskjellige retninger. Noen liker datt og andre ditt. Folk har helt enkelt forskjellig smak, akkurat som noen foretrekker cola mens andre drikker fanta. Lenke til kommentar
Gjest Helge Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg må innrømme at jeg synes det er veldig opphissende om jeg får sprute i ansiktet på en jente som synes det er allright. For min delkom den første opplevelsen med det helt tilfeldig, men jeg hadde sex med ei deilig jente, så ville hun ikke at jeg skulle komme inni henne, men at jeg skulle sitte på magen og runke ut spruten. Men så var jeg så opphisset at det meste sprutet helt opp i ansiktet hennes. Vet ikke hva som gjorde det, men da sæden traff henne fikk jeg bare helt kick. Hun bare lo heldigvis. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg skjønner det heller ikke. Jeg har klart å gjøre det på meg selv, og jeg kan ikke si at jeg fyrte en runde til Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Å forsøke å forklare sex er ganske vanskelig, spesielt med noe sånt som er en smakssak. En manns seksuelle drifter kan være vanskelig for mange piker å svelge. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå