Gå til innhold

GOW 2 på Obs?

Bromlexl

Anbefalte innlegg

Idag fikk vi den kjente og kjære kundeavisa fra Coop Obs i postkassen. Å der stod det at de hadde GOW2 til 499,- Kan dette da stemme, siden spillet ikke har komt ut men skulle ha komt ut? Har de faktisk spillet, eller er det noe muffin på gang her.

Er det noen som jobber eller har vært på obs de siste dagene som kan klare opp i dette?

fikk ikke mulighet idag å finne det ut siden jeg skulle på jobb på coop mega. (close but no sigar) :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er vel slik at Obs kjeden får in nye spill og DVD-filmer på onsdag, selv om kundeavisen kommer på mandagene så da burde det stått i kuneavisen med uthevet skrift  utgis Onsdag 02.05.07.

8411572[/snapback]

ja men denne kundeavisa gjaldt fra 16 til 21 mars :hmm:

å det sto ingenting om release som er vanlig

Lenke til kommentar
Idag fikk vi den kjente og kjære kundeavisa fra Coop Obs i postkassen. Å der stod det at de hadde GOW2 til 499,-  Kan dette da stemme, siden spillet ikke har komt ut men skulle ha komt ut? Har de faktisk spillet, eller er det noe muffin på gang her.

Er det noen som jobber eller har vært på obs de siste dagene som kan klare opp i dette?

fikk ikke mulighet idag å finne det ut siden jeg skulle på jobb på coop mega. (close but no sigar) :whistle:

8408351[/snapback]

Sorry menne jeg har sjekket Obs. Dem hadde den ikke, dette var lillestrøm

Edit: kompis sa han sjekket lørenskog menne den var visst nede =/

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...