Bromlexl Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Idag fikk vi den kjente og kjære kundeavisa fra Coop Obs i postkassen. Å der stod det at de hadde GOW2 til 499,- Kan dette da stemme, siden spillet ikke har komt ut men skulle ha komt ut? Har de faktisk spillet, eller er det noe muffin på gang her. Er det noen som jobber eller har vært på obs de siste dagene som kan klare opp i dette? fikk ikke mulighet idag å finne det ut siden jeg skulle på jobb på coop mega. (close but no sigar) Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Er vel slik at Obs kjeden får in nye spill og DVD-filmer på onsdag, selv om kundeavisen kommer på mandagene så da burde det stått i kuneavisen med uthevet skrift utgis Onsdag 02.05.07. Endret 18. april 2007 av Wooho Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Er vel slik at Obs kjeden får in nye spill og DVD-filmer på onsdag, selv om kundeavisen kommer på mandagene så da burde det stått i kuneavisen med uthevet skrift utgis Onsdag 02.05.07. 8411572[/snapback] ja men denne kundeavisa gjaldt fra 16 til 21 mars å det sto ingenting om release som er vanlig Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Er det God of war du snakker om her? Det har i tilfelle vært tilgjengelig i over 3 uker nå Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 God of war 2 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Idag fikk vi den kjente og kjære kundeavisa fra Coop Obs i postkassen. Å der stod det at de hadde GOW2 til 499,- Kan dette da stemme, siden spillet ikke har komt ut men skulle ha komt ut? Har de faktisk spillet, eller er det noe muffin på gang her. Er det noen som jobber eller har vært på obs de siste dagene som kan klare opp i dette? fikk ikke mulighet idag å finne det ut siden jeg skulle på jobb på coop mega. (close but no sigar) 8408351[/snapback] Sorry menne jeg har sjekket Obs. Dem hadde den ikke, dette var lillestrøm Edit: kompis sa han sjekket lørenskog menne den var visst nede =/ Endret 18. april 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 okay, da er det nok som jeg mistenkte. At de lagde disse brosjyrene for lenge siden da det stod det skulle vært ute nå. Så har det vært forsinkelser og de har ikke endret det. Jaja. har ikke penger uansett :!: Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 God of war 2 8412838[/snapback] Var God of war 2 jeg mente ja.... den første er jo gammel nå Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 God of war 2 8412838[/snapback] Var God of war 2 jeg mente ja.... den første er jo gammel nå 8416602[/snapback] i over 3 uker :O hvilken gull butikk er dette a? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Med chip i maskinen, så åpner man for nye muligheter vet du... Som feks import av spill Derfor jeg har hatt dette spillet i over 3 uker nå... Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 import teller ikke i denne sammenhengen. Skal spille det på PS3 siden da grafikken blir betydelig bedre takket være HDMI kontra scart kabelen i PS2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå