XDamage Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ok, dette er litt pinlig. Saken er at dette har funket fint i en måned, men så lånte jeg PS3'en til en kompis i helga, og nå må jeg finne ut av oppsettet igjen. Tror jeg hadde en del flaks sist jeg fikk det til å funke, så nå har jeg rett og slett glemt hva som skulle være hvor. Har delt internettet på pcen, og gitt koblingen mot PS3'en følgende adresse: 192.168.0.1 Skjermen på PS3'en, der man skriver inn IP etc, ser som følgende ut: IP Address: Subnet Mask: Default Router: Primary DNS: Er ganske sikker på at de tre første skal være slik (si ifra hvis feil): IP Address: 192.168.0.2 (IP som jeg vil PS3'en skal ha) Subnet Mask: 255.255.255.0 Default Router:192.168.0.1 (IP'en til koblingen på pcen som viderefører nettet) Men hvis dette er rett så langt, hva skal være på Primary DNS?? Har prøvd alt av kombinasjoner jeg kunne finne i router instillingene og på koblingene som er aktive på pcen, men ingenting funker... Noen som kan peke meg i riktig retning?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå