ketle Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Har bestilt denne ASUS F3T 15.4"WXGA,NVIDIA Go7600,Turion TL52,1 GB,160GB,DVD±RW,WLAN/BT,VHP http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=331045&view=detailed Lurer på om dette er ett godt kjøp hvis en skal ha en laptop til hjemmebruk. Den skal brukes til litt spilling av BF2 og lignende spill. Jeg har kjøpt meg 1 gig ram ekstra (pga Vista og spilling) Finnes det bedre alternativer til denne prisen? 17" er uaktuelt, blir for stort. Hvor stor er denne i forhold til en 14.1 tommer? Endret 17. april 2007 av ketle Lenke til kommentar
zonko Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg ville sagt at denne Toshibaen er noe av det besre du kan kjøpe i denne klassen akkurat nå, bra spesifisert til en fin pris. Prosessoren er bedre i denne enn i din Asus. Lurere å spørre før man kjøper, lite hjelp i det etterpå Lenke til kommentar
ketle Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 (endret) De får den ikke inn før om 14 dager så jeg har god tid til å avbestille he he. Er det noen reviews og tester på den Toshibaen? Greit å vite om den bråker mye. Takk for tipset. Den leveres med XP! Endret 17. april 2007 av ketle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå