Gå til innhold

Kom over en nettside med gratis tv kanaler osv.

masta3k

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg kom over en nettside med mye rart inne på her om dagen, blant annet gratis tv kanaler. Synes det var en toppers side, derfor vil jeg gjerne tipse dere på diskusjon.no om nettsiden også. Jeg personlig gir ikke dette ut som SPAM, men som et TIPS til andre brukere her. Håper mods, admins osv skjønner det, vist ikke slett posten.

Men ihvertfall så kan du se link her: Admin \ Mod har fjernet linken, derfor er det vel ikke noe vits å legge den ut igjen;P. MEN Alle dere som ønsker linken kan sende en pm til meg, så bryter vi ikke noen regler på forumet heller..

Veit ikke hva dere andre syns om nettsiden, men kan jo alltids si deres mening også, er vel ikke verre enn en reply så.

PS: Grunnen til ny bruker er at den gamle er slettet elns, ihvertfall mailen jeg hadde på den. Så da er det forklart å;)..

mvh

masta

Endret av masta3k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå var det ikke det jeg så på da;). Mente f.eks at Lol Tv, Mania Tv og Combat Tv er gode kanaler. Er jo også flere gode der inne, men dem jeg har sett mest på;). Overse pron og se på tv, er ikke så vanskelig vel?.

Lenke til kommentar
Og jeg tviler på at de som driver siden har fått tilatelse av stasjonseierne, så det er nok uansett ulovlig.

8408334[/snapback]

Nja, tipper de fleste kanalen er fornøyde med at de får flere seere, så trur nok ikke det er noe problem for dem akkurat. Tviler ihvertfall på det. Vist du tenker litt anderledes enn det du gjør, ettersom alle tv kanaler vil vise fram sitt til så mange som mulig.

Lenke til kommentar

Da kan jeg si at jeg har en link til en side hvor man finner masse tv serier, filmer, musikkvideoer og mye mer. Det er ingen downlaoding, man ser alt som på youtube bare at det er mye bedre kvalitet på det meste. Lost serien har helt sykt bra kvalitet hvis man tenker at man ser det over internett. Send pm så får du adressa til siden.

Endret av oblivion_-__
Lenke til kommentar
Da kan jeg si at jeg har en link til en side hvor man finner masse tv serier, filmer, musikkvideoer og mye mer. Det er ingen downlaoding, man ser alt som på youtube bare at det er mye bedre kvalitet på det meste. Lost serien har helt sykt bra kvalitet hvis man tenker at man ser det over internett. Send pm så får du adressa til siden.

8409548[/snapback]

Flott at flere gjør dette;)

PS: Trur jeg har den siden fra før=).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...